سئو سایت چیست و چگونه کار میکند

خدمات سئو سایت | سئو سایت وردپرس | آرتاکد نیلو بلاگ

ساخت وبلاگ

خطا های رایج در افزونه یواست سئو :

خطا در یواست سئو

افزونه یواست سئو (Yoast SEO) وردپرس نسخه 19.7 حاوی یک تضاد با سایر افزونه ها بود که منجر به خطاهای مرگبار در وب سایت ها شد.

این سومین بار در سال جاری است که درگیری با یک افزونه دیگر باعث می‌شود به‌روزرسانی Yoast با شکست مواجه شود.

خوشبختانه Yoast گزارش ها را بررسی کرد و به سرعت یک به روز رسانی جدید منتشر کرد که مشکل را برطرف کرد.

خطای جبران ناپذیر در وردپرس:

دلایل متعددی برای یک خطای مرگبار وجود دارد، اما در این وضعیت به دلیل به روز رسانی Yoast SEO که در آن کدنویسی با افزونه دیگری در تضاد بود، ایجاد شد.

این ممکن است به این دلیل اتفاق بیفتد که دو افزونه سعی در انجام کاری دارند، اما یکی اساساً دیگری را لغو می کند یا در غیر این صورت مانع از عملکرد یکدیگر می شود.

یک استعاره برای تضاد پلاگین می تواند دو اتومبیل در جهت مخالف در یک جاده اتومبیل باشد.

در حالت ایده‌آل، یک پلاگین برای سایر افزونه‌ها، به‌ویژه پلاگین‌های رایج، در کدنویسی خود محدودیت‌هایی ایجاد می‌کند، به طوری که هیچ یک از افزونه‌ها سعی نمی‌کنند کاری را انجام دهند که دیگر پلاگین‌ها را از انجام کار خود باز دارد.

این دقیقا همان چیزی است که در به روز رسانی Yoast 19.7 اتفاق افتاد.

Yoast 19.7 با سایر پلاگین ها (یا کدنویسی سفارشی) که URL ورود به سیستم مدیریت را تغییر می دهند، تضاد داشت.

تغییر URL ورود به سیستم یک اقدام امنیتی است که برای فریب نرم افزار هکر طراحی شده است که به طور خودکار به URL پیش فرض برای ورود سرپرست هدایت می شود و سعی می کند اعتبار رمز ورود به سیستم را حدس بزند.

Yoast اشکال به روز رسانی را اعلام کرد:

Yoast 100٪ در مورد این باگ شفاف بود و توییتی را ارسال کرد که برای کاربران توضیح می داد که چه اتفاقی می افتد.

یوست توییت کرد:

پس از انتشار Yoast SEO 19.7، به ما اطلاع داده شد که این نسخه هنگام استفاده در ترکیب با افزونه ها یا کدهایی که URL ورود پیش فرض وردپرس را تغییر می دهد، خطای مرگبار ایجاد می کند.

ما مشکل را شناسایی کرده‌ایم و روی راه‌حل کار می‌کنیم.»

یکی از تغییراتی که با Yoast 19.7 (طبق تغییرات لاگ توسعه افزونه Yoast) معرفی شد، بهبود نحوه مدیریت Yoast با خطاهای مرگبار با جلوگیری از اجرای آن در صفحه ورود بود.

"با جلوگیری از اجرای Yoast SEO در صفحه ورود به سیستم، مدیریت خطاهای مرگبار را در قسمت جلویی بهبود می بخشد و به کاربران امکان می دهد به داشبورد خود دسترسی داشته باشند."

ممکنه دلیلش همین بوده باشه؟

چرا خطاهای مرگبار با پلاگین ها اتفاق می افتد؟

تداخل پلاگین منحصر به Yoast نیست. وقتی برای Yoast اتفاق می‌افتد، به سادگی قابل توجه‌تر است، زیرا تعداد کاربران آنها میلیون‌ها نفر است.

با این حال، این سومین بار در سال جاری است که درگیری پلاگین خطای مرگبار با به روز رسانی افزونه Yoast در سال جاری همراه است.

Joost De Valk، بنیانگذار افزونه Yoast SEO، در توییتی توضیح داد که همیشه نمی توان هزاران افزونه در اکوسیستم وردپرس را در نظر گرفت که ممکن است درگیری کدنویسی با آن ها اتفاق بیفتد.

او توییت کرد:

«این نوعی از موقعیت تضاد پلاگین #وردپرس است که من به معنای واقعی کلمه نمی‌دانم چگونه از وقوع آن جلوگیری کنم.

بیش از 60000 افزونه: چگونه پلاگین خود را در برابر همه آنها آزمایش می کنید.

اگر کسی ایده های خوبی داشته باشد، من همه گوش هستم.»

Joost همچنین توییت کرد که Yoast همیشه به‌روزرسانی‌های افزونه خود را قبل از انتشار با بسیاری از محبوب‌ترین افزونه‌ها آزمایش می‌کند.

ما در برابر بزرگ‌ها آزمایش می‌کنیم، اما نگران آن‌ها نیستیم، اما چند مورد کوچک با هم هنوز به اندازه کافی سردرد ایجاد می‌کنند.»

او ادامه داد:

وقتی چیزهایی را می شکنند، هرگز جالب نیست. ما به شدت آزمایش می کنیم و هنوز هم چیزها از بین می روند. ساختن پلاگین برای تعداد زیادی از کاربران "فقط" سخت است."

راه حل ارائه شده در عرض چند ساعت:

Yoast یک به روز رسانی جدید را در عرض دو ساعت پس از اعلام اینکه آنها یک باگ در به روز رسانی شناسایی کرده اند و در حال کار بر روی یک راه حل هستند منتشر کرد.

برچسب ها : سئو سایت وردپرس چیست , سئو وردپرس ,سئو سایت چیست و چگونه کار میکند,خدمات سئو ,اشکالات یواست سئو ,خطا در افزونه یواست سئو ,سئو و یواست 

خدمات سئو سایت | سئو سایت وردپرس | آرتاکد نیلو بلاگ...
ما را در سایت خدمات سئو سایت | سئو سایت وردپرس | آرتاکد نیلو بلاگ دنبال می کنید

برچسب : یواست سئو ,سئو وردپرس ,سئو سایت,سئو سایت چیست ,افزونه یواست سئو ,پلاگین برای سئو,خطا در یواست سئو , پلاگین yoast seo, نویسنده : amirpedram بازدید : 193 تاريخ : چهارشنبه 30 شهريور 1401 ساعت: 17:55

چگونه یک راه حل برای نیاز های طراحی سایت یک مشتری پیدا کنیم:

نیاز های مهم مشتریان برای طراحی سایت

به عنوان یک آژانس طراحی وب سایت، می دانید که ایجاد روابط موفق با مشتری نیاز به زمان و ثبات دارد. با استراتژی و اجرای درست، لازم نیست که احساس یک ماراتن داشته باشید. در عوض، می تواند یک دوی سرعت باشد. یک سرگرم کننده!

به عنوان یک آژانس، شما باید از همان ابتدا یک راه حل مقیاس پذیر برای نیازهای طراحی وب مشتری خود ایجاد کنید. این نه تنها می تواند به شما کمک کند تا آنها را به عنوان مشتری حفظ کنید، بلکه می تواند آنها را برای مدت طولانی راضی نگه دارد.

در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام توسعه یک راه حل مقیاس پذیر برای نیازهای طراحی وب مشتری خود در نظر داشته باشید.

اهداف واقعی مشتری خود را شناسایی کنید:

ابتدا باید اهداف مشتری خود را شناسایی کنید. این به شما کمک می کند تا نیازهای واقعی مشتری خود را بهتر شناسایی کنید و از هدر دادن منابع در این فرآیند جلوگیری کنید.

به عنوان مثال، تیم ما یک بار توسط یک مشتری برای به روز رسانی وب سایت خود استخدام شد. اما وقتی وارد پروژه شدیم، متوجه شدیم که آنها واقعاً به یک وب سایت جدید نیاز ندارند. آنها به بهینه سازی موتورهای جستجو نیاز داشتند، چیزی که به آنها کمک می کند رتبه خود را افزایش دهند و در نتایج جستجو بیشتر دیده شوند.

بنابراین به جای ایجاد یک وب‌سایت کاملاً جدید، به آنها کمک کردیم تا بهینه‌سازی را تکمیل کنند و شاهد رشد رتبه وب‌سایت‌شان بودیم. و با آن، در زمان و منابع صرفه جویی کردیم و در عین حال یک راه حل مقیاس پذیر ایجاد کردیم که کارساز بود.

مشکل

وقتی صحبت از طراحی می شود، مشتریان مختلف نیازهای متفاوتی دارند. هر مشتری با پیشنهاد تجاری منحصر به فرد و الزامات منحصر به فرد خود همراه است، و رسیدگی به تغییرات لحظه آخری چالش برانگیز است.

به طور خلاصه، طراحی یک تلاش خلاقانه است.

صاحبان مشاغل و طراحان باید برای اطمینان از برآورده شدن نیازهای مشتری با یکدیگر همکاری کنند.

نکاتی برای مدیریت موفق مشتری در طراحی وب سایت :

پیگیری مشتریان خود یکی از چالش برانگیزترین وظایف یک طراح است. شما باید به طور مداوم اطمینان حاصل کنید که آنها به طور موثر کار می کنند و هر مشکلی که ممکن است داشته باشند را حل می کنند.

اگرچه ممکن است پیگیری مشتریانی که با آن‌ها کار می‌کنید خسته‌کننده باشد، اما اگر می‌خواهید در بالای بازی خود بمانید، ضروری است.

در اینجا چند نکته وجود دارد که می تواند به شما در ایجاد یک راه حل مقیاس پذیر کمک کند:

1. تنظیم و برآورده کردن انتظارات مشتری:

وقتی نوبت به مشتریان جدید می رسد، به راحتی در دام قرار دادن انتظارات بسیار بالا برای تضمین قرارداد افتادن. این بیشتر ضرر دارد تا فایده. شما هرگز نمی خواهید قول هایی بدهید که نمی توانید به آنها عمل کنید.

تنظیم انتظارات به روش صحیح می تواند شما را برای موفقیت بیشتر با مشتریان جدید آماده کند.

در اینجا چند راه برای اطمینان از اینکه انتظارات درستی از خود دارید، آورده شده است.

• ابتدا مطمئن شوید که تجارت و اهداف مشتری خود را قبل از شروع یک پروژه درک کرده اید. با تنظیم صحیح انتظارات، احتمال بیشتری برای ارائه یک پروژه عالی که نیازهای آنها را برآورده می کند، خواهید داشت.

• ثانیا، با بحث در مورد فرآیند طراحی خود، انتظارات را تعیین کنید.

دانستن اینکه مشتری شما از پروژه خود چه انتظاری دارد و چرا به آن نیاز دارد مهم است. همچنین ضروری است بدانید که آیا خودتان این پروژه را تحویل خواهید داد یا بخشی از پروژه را برون سپاری خواهید کرد.

2. نشان دادن پرچم قرمز زود هنگام:

اولین برداشت ها برای ملاقات با مشتریان جدید ضروری است. شما می خواهید به آنها نشان دهید که قابل اعتماد، قابل اعتماد و توانایی انجام کار با کیفیت هستید.

با پرداختن به پرچم‌های قرمز طراحی زودهنگام، می‌توانید از تبدیل شدن آنها به نگرانی احتمالی در آینده جلوگیری کنید. این امر مخصوصاً اگر خدمات طراحی ارائه می دهید صادق است.

اگر پرچم قرمز طراحی دریافت کردید، همچنان می توانید با توضیح دادن به مشتری خود آن را به یک موقعیت مثبت تبدیل کنید. به این ترتیب مشتری شما بیشتر از اینکه ناراضی باشد سپاسگزار خواهد بود.

3. تنظیم برنامه ها و محصولات تحویلی پروژه:

تنظیم یک برنامه زمانبندی پروژه و موارد قابل تحویل ضروری است. این می تواند به جلوگیری از هرگونه سوء تفاهم یا سوء ارتباطی که ممکن است ایجاد شود کمک کند.

تنظیم یک برنامه همچنین می تواند به شما کمک کند تا در کار خود ادامه دهید، از ساعت ها حواس پرتی جلوگیری کنید و شما را از انجام پروژه های بیش از حد به طور همزمان باز دارد.

می توانید یک برنامه زمان بندی پروژه برای خود تنظیم کنید و برای هر مرحله از پروژه تاریخ ها و مهلت های مشخصی را به خود اختصاص دهید.

4. یک راه حل مقیاس پذیر با استفاده از صفحه سازها و تم ها ایجاد کنید:

بهترین روش دیگر ایجاد یک راه حل مقیاس پذیر با استفاده از سازندگان صفحه و تم ها است. این به شما این امکان را می دهد که پروژه های خود را در صورت نیاز مقیاس بندی کنید و طرح هر پروژه را به سرعت تغییر دهید.

ایجاد یک راه حل مقیاس پذیر می تواند به شما در حل مشکلاتی که مشتریان شما ممکن است با آن مواجه شوند کمک کند. اگر مشتریان شما در حال رشد هستند و نیاز به گسترش سایت خود دارند، می توانید به سرعت و به آسانی طراحی خود را متناسب با آن مقیاس کنید.

5. کم وعده و بیش از حد:

کم وعده و بیش از حد می تواند باعث شود مشتریان شما احساس ارزشمندی کنند. همچنین می تواند به شما در ایجاد اعتماد و اطمینان کمک کند که در دراز مدت بسیار حیاتی است.

کم وعده دادن و بیش از حد تحویل دادن ضروری است. به این ترتیب می توانید در زمان و هزینه مشتریان خود صرفه جویی کنید. شما همچنین به مشتریان خود نشان می دهید که هر بار تحویل خواهید داد و آنها را ناامید نخواهید کرد.

6. بیشتر همکاری کنید:

به عنوان یک قاعده، زمانی که مشتریان را مدیریت می کنید، باید به دنبال راه هایی برای همکاری با آنها نیز باشید. به این ترتیب، می توانید اطمینان حاصل کنید که هر دو طرف آنچه را که از رابطه نیاز دارند، دریافت می کنند.

به عنوان مثال، اگر روی طراحی مجدد کار می کنید، می توانید مشتری خود را به جلسه طراحی مجدد دعوت کنید و نیازهای او را ارائه دهید. به این ترتیب، مطمئن می شوید که هر دو طرف با احساس خوشحالی کنار می روند. این همچنین در مورد بررسی‌های مشتری، نظرسنجی‌ها و سایر فعالیت‌های مرتبط با پروژه که به مشارکت دو طرف نیاز دارد، صدق می‌کند.

7. اصول سئو سایت را رعایت کنید :

شما باید همیشه در نظر داشته باشید که لازمه طراحی یک سایت حرفه ای با وردپرس و یا اختصاصی با کدنویسی تنها یک طراحی ایده آل نیست بلکه شما باید مثلا برای سایت وردپرسی خود حتما اصول سئو را رعایت کنید. ( اگر با سئو آشنایی ندارید پیشنهاد میکنم مقاله سئو سایت وردپرس چیست ما را مطالعه کنید. )

برچسب ها مرتبط : سئو سایت وردپرس چیست ,طراحی سایت ,طراحی سایت وردپرس,سایت وردپرس ,سئو,وردپرس ,سئو وردپرس , سئو چیست 

خدمات سئو سایت | سئو سایت وردپرس | آرتاکد نیلو بلاگ...
ما را در سایت خدمات سئو سایت | سئو سایت وردپرس | آرتاکد نیلو بلاگ دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت ,طراحی سایت وردپرس ,سایت وردپرس,سئو ,سئو وردپرس,سئو سایت وردپرس,وردپرس,طراحی سایت اختصاصی,ساخت سایت , نویسنده : amirpedram بازدید : 275 تاريخ : سه شنبه 29 شهريور 1401 ساعت: 16:03

راهنمای شروع سریع سئو وردپرس سه استراتژی کلیدی برای موفقیت :

موفیت در سئو سایت وردپرس

سئوی داخلی وردپرس بر محتوایی که برای صفحات جداگانه وردپرس ایجاد می‌کنید، از جمله مقالات، پست‌های وبلاگ و صفحات محصول و نحوه ساختار اطلاعات آن صفحه تأثیر می‌گذارد. با اصطلاحات "کلید واژه ها" و "عبارات کلیدی" آشنا هستید؟ آنها نقش مهمی در ایجاد محتوای مناسب SEO در وردپرس دارند.

به طور خلاصه، سئوی درون صفحه، کلمات کلیدی یا عبارات خاصی را در چندین عنصر از صفحات وب سایت ایجاد می کند. این استراتژی سئوی وردپرس که "بهینه سازی کلمات کلیدی" نامیده می شود به موتورهای جستجو کمک می کند تا هدف یک صفحه را درک کنند و به نوبه خود آن را در نتایج جستجو برای کلمات کلیدی بهینه سازی شده و عبارات مرتبط رتبه بندی کنند.

در اینجا آمده است که چگونه کاربران مبتدی و باتجربه به طور یکسان می توانند با سئوی وردپرس در صفحه مقابله کنند:

1. با تحقیق کلمات کلیدی SEO شروع کنید:

این کلمات کلیدی و عباراتی را که افراد هنگام جستجوی آنلاین برای اطلاعات، محصولات و خدمات استفاده می کنند، آشکار می کند. از آنجایی که بهینه سازی برای کلمات کلیدی با حجم بالا می تواند به طور چشمگیری ترافیک وب سایت را افزایش دهد و کسب و کار جدید را هدایت کند، تحقیق کلمات کلیدی SEO باید در صدر هر چک لیست SEO قرار گیرد. کلمات کلیدی همه جا، Semrush و Ahrefs طیف وسیعی از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی را ارائه می دهند.

 

ابزار جادویی کلمه کلیدی Semrush یک معدن طلا از داده های مفید را برای تحقیقات سریع و گسترده کلمات کلیدی فراهم می کند.

2. محتوای موجود وردپرس را بهینه کنید:

استفاده از بهینه سازی کلمات کلیدی هنگام ساخت یک وب سایت وردپرس جدید یا به روز رسانی محتوای موجود می تواند رتبه بندی موتورهای جستجو را از روز اول بهبود بخشد. گنجاندن کلمات کلیدی و عبارات در محتوا کار دشواری نیست، اما شما نمی خواهید در آن زیاده روی کنید. افزونه‌های سئوی وردپرس Yoast و Rank Math به شما کمک می‌کنند تعادل کلمات کلیدی را پیدا کنید.

3. عناصر صفحه وردپرس موجود را بهینه کنید:

همه فرمت‌های صفحه و پست وردپرس از عناوین صفحه (H1)، برچسب‌های عنوان (H2 و H3)، داده‌های تصویر و پیوندهای دائمی URL استفاده می‌کنند. هر یک از این عناصر را می توان برای کلمات کلیدی خاص بدون افزونه های سئو وردپرس بهینه کرد. با این حال، افزونه‌هایی مانند Yoast و Rank Math کار را آسان‌تر می‌کنند و رتبه‌بندی و توصیه‌های کیفیت SEO را ارائه می‌کنند.

4. برنامه ریزی و انتشار محتوای بهینه شده جدید:

گوگل و سایر موتورهای جستجو محتوای جدید را دوست دارند، بنابراین از تحقیقات کلمات کلیدی برای ایجاد ایده های جدید برای مقالات، پست های وبلاگ، محصولات یا خدماتی که ممکن است به مخاطبان هدف علاقه مند باشد، استفاده کنید. انتشار محتوای جدید سئو با هدف کلیدواژه به طور منظم به افزایش رتبه بندی کلی وب سایت کمک می کند، به علاوه محتوای بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد تا برای بازاریابی رسانه های اجتماعی نیز تلاش کنید.

افزونه‌های سئوی وردپرس مانند Rank Math، بالا و Yoast فهرست کاملی از ابزارهای سئوی درون صفحه از جمله محتوای صفحه و امتیازات سئو، به علاوه ویژگی‌های مفید فنی و سئوی خارج از صفحه را نیز ارائه می‌دهند.

5. پیوندهای داخلی و خارجی را به محتوا اضافه کنید:

هنگام بهینه سازی صفحات موجود و افزودن محتوای جدید، حتماً پیوندهایی را به محتوای مرتبط در وب سایت خود و منابع خارجی مرتبط اضافه کنید. پیوندهای داخلی قدرت موضوعی ایجاد می‌کنند، به موتورهای جستجو کمک می‌کنند محتوای جدید شما را به سرعت فهرست‌بندی کنند و می‌توانند رتبه‌بندی صفحات موجود را احیا کنند. پیوندهای خارجی به اطلاعات مرتبط در وب‌سایت‌های معتبر نیز می‌تواند رتبه‌بندی را افزایش دهد. هم Yoast و هم Rank Math دارای ابزارهای مفید ردیابی لینک هستند.

برچسب ها : سئو سایت چیست ,سئو سایت وردپرس چیست ,وردپرس ,سئو ,سئو وردپرس,سایت وردپرس,سایت و سئو,

خدمات سئو سایت | سئو سایت وردپرس | آرتاکد نیلو بلاگ...
ما را در سایت خدمات سئو سایت | سئو سایت وردپرس | آرتاکد نیلو بلاگ دنبال می کنید

برچسب : وردپرس , سئو وردپرس , سئو سایت وردپرس , بهینه سازی سئو سایت , سئو سایت , سئو سایت چیست, نویسنده : amirpedram بازدید : 206 تاريخ : سه شنبه 29 شهريور 1401 ساعت: 15:42

چگونگی انتخاب یک انکر تکس مناسب برای سئو سایت ها :

انتخاب انکر تکس مناسب

  • بر اساس تجربه من، هر سئو سایتی برای دریافت پیشنهادی در مقطعی با مشکل مواجه شده است
  • شغل یک سئوکار در یک دهه تغییرات زیادی کرده است. در حال حاضر، اولویت بندی برای موفقیت الزامی است
  • برای داشتن اولویت بندی مناسب در نقشه راه، به چارچوبی نیاز دارید که در تجزیه و تحلیل، کشف و اندازه گیری فرصت ها ایجاد شود.
  • این می تواند برای سهامداران برنده چالش برانگیز باشد زیرا شک و تردیدی نسبت به تبلیغ کنندگان وجود دارد - و سئوکاران می توانند منافع رقابتی داشته باشند اگر ما زودهنگام خرید نکنیم و از نظر KPIهای تجاری به جای KPIهای SEO صحبت نکنیم.
  • Flywheel استراتژی SEO که در زیر به آن اشاره شده است، بلیط شما برای باز کردن قفل نقشه‌های راه SEO است که پیاده‌سازی می‌شوند.

در صنعت سئو امروزی، چالش های انسانی بسیار فراتر از چالش های فنی است. شغل ما به عنوان سئوکار در 10 سال گذشته به طرز چشمگیری تکامل یافته است. برای نشان دادن ارزش یک دهه پیش، سئوکاران به صورت دستی سایت‌ها را ممیزی کردند و فهرستی از موارد اقدام سئو را برای اصلاح ایجاد کردند. اولویت‌بندی برای موفقیت ضروری نبود، زیرا تیم‌های بازاریابی محدود بودند، وب‌سایت‌ها کوچک‌تر بودند، و سئو خانه مشخصی نداشت... آیا سئو باید با توسعه، محتوا، خلاقیت یا بازاریابی زندگی کند؟ همانطور که ما دوست داریم بگوییم، "بستگی دارد." 

در دهه‌ای که آموخته‌ایم سئو نیازمند اولویت‌بندی معنادار است تا بتواند از همه سهامداران خرید کند. اکنون اولویت بندی به دو دلیل اجباری است:

  • منابع محدود هستند - همانطور که SKU ها و سایت ها رشد می کنند، منابع SEO معمولاً این کار را نمی کنند
  • ابزارها جایگزین نیاز به ممیزی دستی شده اند اما نمی توانند جایگزین تخصص انسانی در اولویت بندی نیازها و اهداف تجاری شوند.

جان مولر، تحلیلگر ارشد روندهای وب مستر در گوگل، حتی این را در Reddit می گوید:

به عنوان یک سئوکار، بخشی از نقش شما این است که تمام بهینه سازی های ممکن را انجام دهید و بفهمید که کدام یک ارزش وقت گذاشتن را دارند. هر ابزار سئو 10 یا 100 "توصیه ها" را بیرون می دهد، اکثر آنها به نمایان شدن سایت شما در جستجو بی ربط هستند. یافتن مواردی که کار روی آنها منطقی است نیاز به تجربه دارد.

با این حال، موفقیت سئوی مدرن به چیزی بیش از اولویت بندی عالی نیاز دارد. ما بر روی یک باور مشترک توافق کردیم که صرف نظر از اینکه سئو در کجای یک سازمان قرار دارد، بازاریابی است! سئو = بازاریابی و چه بخواهیم و چه نخواهیم، ​​این ما را به عنوان یک تبلیغ کننده SEO تبدیل می کند. SEOs = تبلیغ کنندگان.

متأسفانه، من یک خبر بد برای شما دارم: طبق نظرسنجی‌های گالوپ، مردم تبلیغ‌کنندگان را تحقیر می‌کنند.

بنابراین این چالش‌های آشکاری را برای ما ایجاد می‌کند، زیرا تلاش می‌کنیم افرادی مانند مدیران کسب‌وکار، توسعه‌دهندگان، نویسندگان محتوا و غیره را با این تعصب ذاتی علیه ما به‌عنوان تبلیغ‌کننده جذب کنیم. 

معرفی: چرخ لنگر استراتژی SEO

فلایویل استراتژی SEO با تجربه شخصی من به سختی مبارزه کرد. بهترین بخش این است که این فلایویل می تواند توسط سئوکاران داخلی، فریلنسرها و آژانس ها استفاده شود! 

همانطور که Myriam Jessier به سئوکاران می گوید: «جراحان قلب از چک لیست استفاده می کنند. شما بالاتر از آنها نیستید.»

برای پیشبرد این موضوع، ما نیز بالاتر از فرآیند نیستیم – و در دنیای امروز، این فرآیند باید فراتر از تخصص سئو سنتی باشد. سئوکاران باید از فرآیندهایی برای غلبه بر چالش های انسانی و فنی استفاده کنند. فرآیندها می توانند پیش پا افتاده، خسته کننده و احتمالاً حتی رباتیک به نظر برسند. اغلب اوقات شاهد بوده‌ام که سئوکاران به‌طور دردناکی در هرج و مرج زندگی می‌کنند، بدون اینکه نقشه‌های راه تعریف‌شده، فرآیندها یا روند گردش کار منظمی داشته باشند. اما حقیقت این است: ما بالاتر از فرآیند نیستیم و ما را به ربات تبدیل نمی کند. 

بلکه ایجاد فرآیند ما را انسان تر می کند. نیاز به تمرکز بر تاکتیک‌های «بقا» را از بین می‌برد و پهنای باند را برای تمرکز بر ابتکارات استراتژیک تأثیرگذارتر ذخیره می‌کند. 

داشتن یک تیم و ذینفعان مختلف متعهد به یک فرآیند، کارایی را بهبود می بخشد، امکان همکاری بیشتر را فراهم می کند و تضمین می کند که می توانیم توصیه های خود را اجرا کنیم. 

 

انکر تکس برای سئو

1. تجزیه و تحلیل فرصت - فروتنی مطمئنی را در فرآیند خود ایجاد کنید:

مرحله اول فرصت ما برای ارزیابی مجدد چشم انداز استراتژیک خود است که در برابر چشم انداز رقابتی جدید سه ماهه قبل قرار گرفته است. 

اغلب، ما به عنوان سئوکار یا در چشم انداز استراتژیک خود بسیار سرسخت هستیم یا برای ارائه توصیه هایی که ممکن است آزمایشی یا چالش برانگیز برای تأیید باشد، بسیار منفعل هستیم. این منجر به سندرم صندلی صندلی عقب می‌شود که در آن شما توسط غرور نابینا شده‌اید یا به سندرم فریبنده که در آن آنقدر فروتن هستید که نمی‌توانید موارد دشوار را قانع‌کننده کنید. نقطه طلایی همان چیزی است که آدام گرانت در کتابش «دوباره فکر کن» آن را «تواضع مطمئن» می نامد. 

تجزیه و تحلیل فرصت، همه تیم ها را متعهد می کند که به طور مداوم عملکرد سایت را بررسی کنند، و تجزیه و تحلیل کنند و برای هر تغییر صنعتی/عمودی آماده شوند. به طور خلاصه، تجزیه و تحلیل فرصت باعث فروتنی مطمئن می شود. و فروتنی با اعتماد به نفس این است که چگونه بهتر می شویم – ربع به ربع. 

 

مهمترین چیز در تحلیل فرصت این است که اطمینان حاصل شود که یک دیدگاه "بیرونی" از یک متخصص SEO دیگر وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که یافته های شما صحیح هستند. در Brainlabs، این شامل بررسی‌ها و QA با مدیر حساب گروه و معاون SEO می‌شود. این دیدگاه بیرونی به ما امکان می‌دهد تا تأثیرگذارترین یافته‌ها را برای توصیه‌هایمان محدود کنیم. 

نکات

  • با انجام ممیزی، متوجه می‌شوید که فردی در جایی خطایی مرتکب اشتباه شده است (مثلاً محتوای اجرا نشده، طرحواره‌ای که به اشتباه اجرا شده و موارد دیگر). مطمئن شوید که قبل از جلسه کشف که در آن یافته‌ها را جمع‌بندی می‌کنید، این مشکل را اصلاح کنید تا پل ارتباطی با ذینفعان مهم مانند یک توسعه‌دهنده را نسوزی. 
  • همیشه فرصت را در KPIهای کسب و کار قرار دهید، نه در شاخص های کلیدی سئو. 

2. جلسه کشف - زودتر از سهامداران خرید کنید:

مشارکتی ترین بخش فرآیند مورد علاقه شخصی من و تاثیرگذارترین آن است: جلسه کشف. جلسه اکتشاف زمان ما برای ایجاد روابط با همه ذینفعان و درک منابع موجود و اشتها برای تغییر است. به زبان ساده، ربات‌ها نمی‌توانند روابط ایجاد کنند – این چیزی است که ما نسبت به هر فناوری ممیزی SEO داریم. 

داشتن سؤالات معنادار برای پرسیدن از ذینفعان بخشی از دلیل این است که تجزیه و تحلیل فرصت اولین قدم است - شما نمی خواهید دست خالی به این جلسه بروید. سوالاتی که من دوست دارم بپرسم را می توان در 4 سطل گروه بندی کرد: مشارکت، تجارت، صنعت/SEO و منابع. در حالی که سؤالات قالب شروع خوبی هستند، همیشه باید سؤالات را به گونه ای تنظیم کنید که به برند مرتبط باشند. 

نمونه سوالات عبارتند از:

شراکت: 

  • چه پروژه ای تاکنون مورد علاقه شما بوده است؟ آیا باید بیشتر از این کار کنیم؟

کسب و کار: 

  • آیا تغییراتی در صنعت یا کسب و کار شما وجود دارد که می تواند بر وب سایت یا تلاش های بازاریابی تأثیر بگذارد؟ 

سئو:

  • آیا چیزی در پروژه های عقب افتاده وجود دارد که در مورد آن هیجان زده باشید؟ چه چیزی می توانیم ارائه دهیم تا موردی برای اجرا ایجاد کنیم؟

منابع: 

  • با وجود عدم اطمینان اقتصادی، آیا منابع در سمت شما ثابت خواهند ماند؟ 

نکات

  • این جلسه را می توان به یک جلسه QBR شبیه کرد یا، اگر می توانید زمان را تغییر دهید، می تواند به تنهایی بایستد، که ترجیح من است. 
  • دعوت از ذینفعان از چندین تیم برای دریافت دیدگاه (به عنوان مثال، توسعه دهندگان، مدیران اجرایی، محتوا، بازاریابی برند و سایر اعضای مرتبط)
  • اگر زمان اجازه می دهد، یک تماس ساختگی داشته باشید تا مطمئن شوید که سوالات و ارائه به خوبی طراحی شده اند و تیم به راحتی آنها را ارائه می دهد.

3. ایجاد نقشه راه SEO - قرار دادن لاستیک به جاده

اکثر سئوکاران سعی می کنند ابتدا مستقیماً به این مرحله بپرند. اما - از تجربه من هشدار داده شود - این یک اشتباه پرهزینه است (هم در سرمایه زمانی و هم در سرمایه سیاسی). شروع پروژه سئو با یک نقشه راه منجر به لیستی طولانی از توصیه های بدون اولویت و اجرای کمی می شود و نتیجه نهایی از دست دادن اعتماد و ناامیدی از ذینفعان است. 

نقشه راه، زمانی که قبل از تجزیه و تحلیل فرصت مناسب و یک جلسه کشف موثر باشد، سه چیز را با موفقیت انجام خواهد داد:

  • پروژه ها را با جزئیات کافی برای خرید اولیه طرح ریزی کنید
  • برای جلوگیری از مشکل اقدام جمعی، شرکت کنندگان را برای هر فعالیت مشخص کنید
  • به عنوان گزارش فعالیت عمل کنید که اندازه گیری را آسان تر می کند

برگه زیر نمونه ای از نقشه راه فصلی SEO است. ما هر پروژه را تعریف می‌کنیم و تأثیر آن را بر کسب‌وکار با استفاده از شاخص‌های کلیدی عملکرد سئو مرتبط و اصطلاحات تجاری (با رنگ صورتی) تعیین می‌کنیم. 

در مرحله بعد، ما یک مدل RACI (که با رنگ آبی مشخص شده است) اضافه می کنیم تا شرکت کنندگان پروژه را بر اساس افرادی که مسئول، پاسخگو، مشاوره شده و مطلع هستند، تعریف کنیم. 

در نهایت، پس از تایید نقشه راه، بخش وضعیت پروژه میانی (که با رنگ مشکی مشخص شده است) را اضافه می کنیم و هر فعالیت را دنبال می کنیم تا بتوانیم موفقیت قبل و بعد از اجرا را اندازه گیری کنیم. 

نکات

  • تواضع مستمر با اعتماد به نفس را با نقشه راه انجام دهید و بدانید که چه زمانی یک پروژه را محور قرار دهید
  • نقشه راه را به طور مداوم به روز کنید و از آن برای راهنمایی تماس های وضعیت استفاده کنید
  • از نقشه راه برای تعریف تخصیص منابع و مدیریت پروژه استفاده کنید - یعنی پروژه های جدیدی که باید اضافه شوند باید به جای چیز دیگری انجام شوند.

4. پیاده سازی - کار را انجام دهید

در حالی که پیاده‌سازی سایت ممکن است در اختیار تیم‌های مختلف قرار گیرد، بخش مهم این است که بتوانیم ارزیابی کنیم که چه کسی برای کدام پیاده‌سازی به تأیید نیاز دارد. به این ترتیب، تا زمانی که هر توصیه نهایی شود، می تواند بلافاصله برای اجرا آماده شود. 

نکات

  • از آنجایی که شما یک نقشه راه با جدول زمانی تعریف شده دارید، بلیط های توسعه را زودتر ارسال کنید تا تیم پیاده سازی بتواند منابعی را برای آنها در یک اسپرینت آینده آماده کند.
  • QA همه پیاده سازی ها برای اطمینان از اینکه نتیجه نهایی با توصیه شما مطابقت دارد
  • از ابزار ردیاب تغییر سایت استفاده کنید تا ببینید چه زمانی موارد اجرا می شوند

5. اندازه‌گیری - تلاش‌های پیروز برای مقیاس‌سازی را شناسایی کنید

مرحله پنجم جایی است که این چارچوب به چرخ لنگر تبدیل می شود: اندازه گیری. داشتن گزارش فعالیت در نقشه راه به شما این امکان را می دهد که به راحتی تأثیرات قبل و بعد از اجرا را شناسایی کنید. اینکه بتوانید عملکرد را به یک زیرمجموعه خاص از بهینه‌سازی‌ها مرتبط کنید، به شما این امکان را می‌دهد که این تلاش‌ها را برای به دست آوردن اثرات ترکیبی سئو افزایش دهید. 

هیچ راهی بهتر از پیگیری و به اشتراک گذاشتن نتایج کار آنها برای نفوذ بر تیم توسعه سایت وجود ندارد. مطمئن شوید که آنها گزارش پس از اجرا را می بینند و تماشا می کنند که چگونه پروژه های SEO به راحتی به نقشه راه توسعه در اسپرینت های آینده اضافه می شوند!

نکات

  • اطمینان حاصل کنید که تاریخ های پیاده سازی دقیق هستند (از جمله تنظیمات سایت)
  • اطمینان حاصل کنید که فصلی بودن را در تحلیل خود در نظر بگیرید
  • ردیابی قبل و بعد از اندازه‌گیری از سریع‌ترین تاریخ خزیدن پس از اجرا، به جای خود پیاده‌سازی، زیرا ممکن است بیش از سه ماه طول بکشد تا یک صفحه دوباره خزیده شود.
  • از یک ابزار تست SEO A/B برای آزمایش رتبه‌بندی/تأثیر ترافیک (مانند SearchPilot برای سایت‌های بزرگ) و/یا یک ابزار تست تبدیل مانند Google Optimize برای آزمایش تأثیر تعامل/تبدیل استفاده کنید.
  • ردیابی KPIهای سئو را در اسرع وقت تنظیم کنید تا داده های پیش از پیاده سازی کافی به دست آورید

فرآیند = موفقیت

چرخ لنگر استراتژی سئو به شما این امکان را می دهد که زمان و منابع تیم سئو خود را به جای حل واکنشی تضادهای اولویت بندی به سئو اختصاص دهید. متعهد شدن به این فرآیند، فروتنی مطمئنی را در کار شما ایجاد می‌کند، زودهنگام خرید سهامداران را جلب می‌کند و به راحتی به شما امکان می‌دهد تا تلاش‌های برنده را افزایش دهید. من شما را تشویق می‌کنم که این فرآیند را طوری تغییر دهید که با جریان‌های کاری موجود شما مطابقت داشته باشد و تغییرات خود را در نظرات برای الهام گرفتن با دیگران به اشتراک بگذارید. 

برنامه ریزی سه ماهه بعدی دقیقاً در گوشه و کنار است - بروید آن را دریافت کنید!

تراویس تالنت معاون SEO در Brainlabs است که بر محصول سئو نظارت می کند تا اطمینان حاصل کند که تیم های حساب دارای استعداد، ابزار، فناوری و فرآیند مناسب برای انجام وظایف خود هستند. تراویس زمانی را صرف لذت بردن از طبیعت، نواختن ساکسیفون در یک گروه موسیقی محلی، و داوطلب شدن برای سازمان های LGBTQ+ می کند. تراویس را در لینکدین و توییتر دنبال کنید.

برای اطلاعاتی در مورد SEO، چشم انداز جستجو، بازاریابی جستجو، بازاریابی دیجیتال، رهبری، پادکست ها و موارد دیگر در خبرنامه Watch Engine Watch مشترک شوید.

خدمات سئو سایت | سئو سایت وردپرس | آرتاکد نیلو بلاگ...
ما را در سایت خدمات سئو سایت | سئو سایت وردپرس | آرتاکد نیلو بلاگ دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت چیست,خدمات سئو, خدمات سئو سایت , سئو , سئو سایت , seo,سئو وب سایت, بهینه سازی موتور جست و جو , متخصص سئو , متخصص سئو وردپرس, نویسنده : amirpedram بازدید : 114 تاريخ : شنبه 26 شهريور 1401 ساعت: 21:37

من یک مبتدی در سئو هستم و با شک و تردید در مورد اینکه آیا این یک زمینه زن پسند است یا نه مبارزه می کنم؟

آیا سئو برای خانوم ها شغل مناسبی است

من تعداد زیادی از مردان درخشان در سئو را مطالعه کردم، اما در مورد زنان چطور؟ من به سئوی فنی علاقه دارم اما نگران این هستم که مردم مرا به عنوان یک متخصص سئوی فنی در نظر نگیرند.

چگونه می توانم از این سندرم فریبنده جلوگیری کنم؟ پیشاپیش از شما متشکرم!

کیت تنها نیست. سندرم ایمپوستر متاسفانه شایع است.

یک مطالعه KMPG نشان داد که 75٪ از زنان در برخی از مراحل شغلی خود احساس بی کفایتی و شک به خود را تجربه کرده اند.

در اینجا یک حقیقت سخت دیگر وجود دارد: سئو یک صنعت تحت سلطه مردان است.

یک نظرسنجی وضعیت سئو در سال 2020، شکاف جنسیتی در سئو را برجسته کرد، جایی که تعداد مردان 2 به 1 از زنان بیشتر است.

اما زمان در حال تغییر است. زنان بیشتری را می‌بینیم که سقف شیشه‌ای را می‌شکنند، صدایشان را پیدا می‌کنند، صندلی‌ای روی میز درست می‌کنند و همه جا تغییرات را به راه می‌اندازند.

اما چگونه می‌توانید به طور همزمان بر صدای منفی در ذهن و موانع شغلی مرتبط با جنسیت غلبه کنید؟

من با زنان در جامعه SEJ تماس گرفتم و از آنها خواستم تا داستان ها و توصیه های خود را برای کیت یا هر زنی که با شک و تردید به خود مبارزه می کند در حالی که حرفه خود را در سئوی فناوری دنبال می کند به اشتراک بگذارند.

در اینجا چیزی است که آنها باید بگویند:

 

"در ابتدا، سندرم خیانتکار واقعی است، بنابراین در این مورد احساس گناه نکنید!

ثانیاً، زنان زیادی در سئو هستند که کاملاً درخشان هستند. شما می توانید یک جامعه کامل از آنها را در اینجا پیدا کنید. لطفا به ما بپیوندید! در اینجا به طور منظم گروه های آموزشی رایگان وجود دارد.

به عنوان یک زن در سئوی فناوری، بهترین توصیه من این است که به خودتان اعتماد کنید. به خودت ایمان داشته باش و دیگران هم همینطور!

از هر فرصتی برای یادگیری و بهبود مهارت های خود استفاده کنید زیرا تجربه خودتان به شما اعتماد به نفس می دهد.

سندرم ایمپوستر بخشی طبیعی از روند رشد و نشانه ای است که نشان می دهد به کاری که انجام می دهید اهمیت می دهید.

من چند سالی است که در این صنعت هستم و هنوز هم آن لحظات را دارم. مشتری بزرگتر، بیشتر! با کسب تجربه و اعتماد به مهارت های خود، به خود لطف و زمان بدهید.

زنان زیادی وجود دارند که در سئو موج می زنند – اکنون زمان بسیار خوبی برای پرش است.

من معتقدم زن بودن در این حرفه برای برخی از مشتریان و شرکت ها شاداب کننده است. در نهایت، مشتریان فقط به دنبال نتایج هستند، نه یک کلیشه جنسیتی.

از منابع معتبر آموزش سئو، مدارک معتبری را با گواهینامه دریافت کنید و در مورد سئو فنی در لینکدین صحبت کنید.

یک کانال TikTok ایجاد کنید و در مورد هک‌های فناوری SEO مانند Miss Excel صحبت کنید:

در این مقاله می توانید در مورد او بیشتر بدانید.

وبینارهای رایگان و پخش زنده FB یا IG را برای آموزش و به اشتراک گذاشتن ایده با زنان دیگر در سئو فنی انجام دهید. میزبان باشید و سایر کارشناسان زن سئو را برای مصاحبه دعوت کنید. ممکن است در مورد اینکه چگونه سئو فنی می تواند تحت تأثیر خلاقیت و شهودی که زنان به طور طبیعی در مقابل مردان دارند، صحبت کنید.

در نهایت، عامل تغییر باشید. اجازه ندهید مردان سئو در مغز شما فضایی را اجاره کنند!»

«کار کردن در یک زمینه مردانه چالش‌های خود را دارد، اما اگر این علاقه شما باشد، بسیار ارزشمند است.

من در شرکت‌هایی کار کرده‌ام که در آن‌ها چالش‌های بیشتری از ارزشش وجود داشته است، اما در نهایت، شرکت‌هایی را ترک کردم و شرکت‌هایی را پیدا کردم که از زنان در حوزه فناوری حمایت می‌کردند و از آنها حمایت می‌کردند،

مانند Cox Automotive. ما در اینجا یک سیستم پشتیبانی شگفت انگیز داریم، زنان در نقش های رهبری، مربیگری و غیره.

من مستقیماً به معاون تولید و مهندسی گزارش می‌دهم، و در اوایل صحبت‌هایمان، او از او پرسید که آیا می‌خواهم یک مربی زن در یک موقعیت رهبری باشد.

او من را با زنی در نقش معاون اول مرتبط کرد که در دو سال گذشته به من مربیگری کرده است و این یک تغییر مطلق برای حرفه من بوده است. او به من این فرصت را می دهد که سوالات سخت و ناراحت کننده بپرسم و تجربه و بازخورد صادقانه خود را به من می دهد.

من در تمام دوران حرفه‌ای خود با سندروم فریبنده دست و پنجه نرم کرده‌ام، و حتی به‌عنوان کارگردان ارشد، هنوز هم این کار را انجام می‌دهم. در 12 ماه گذشته، من توانستم رشد کنم و ترس هایم را کنار بگذارم و با سر پریدم!

من مطمئن می شوم که در ارتباطاتم بسیار عمدی هستم، در مورد هدفی که می خواهم به آن دست یابیم شفاف هستم، همیشه سؤال می پرسم و زمانی که مایل به انجام آن هستم صحبت می کنم.

آموخته ام که هر جنگی تپه ای نیست که باید روی آن مرد. شما باید چند چیز را انتخاب کنید که نمی توانید در مورد آنها مصالحه کنید و به آنها پایبند باشید!

زن بودن در فناوری برای من شخصاً یک فرصت شگفت‌انگیز است، و هر چه بیشتر موفق می‌شوم و هرچه بیشتر یاد می‌گیرم، بیشتر درگیر کمک به دیگران می‌شوم، زیرا جایی برای همه در بالای صفحه وجود دارد! من داوطلب می شوم و در گروه های تنوع و فراگیری، مقالات نویسنده و موارد دیگر شرکت می کنم تا به روشن کردن این زمینه ها کمک کنم.»

برای زنان می‌تواند دلهره‌آور باشد که به یک حوزه عمدتاً مردانه نفوذ کنند - چه سئو فنی یا هر صنعت دیگری.

با این حال، من فکر می‌کنم که این فرصتی برای زنان فراهم می‌کند تا خود را متمایز کنند و در یک صنعت تاریخی تحت سلطه مردان برجسته شوند.

هرچه زنان بیشتر در زمینه سئو کار کنند، زودتر برای زنان عادی خواهد شد که این مسیر شغلی را دنبال کنند و ثابت کنند زنان به همان اندازه همتایان مرد خود در نقش‌های فنی سئو توانایی دارند.

همانطور که کلیشه ای به نظر می رسد، بزرگترین خطراتی که در زندگی می کنید اغلب ارزش پاداش را دارند:

«به نظر من این کمک می‌کند که خودم را به نوعی تلقیح کنم.

معمولاً در این مواقع شروع می کنم به این فکر می کنم که دیگران چه چیزهایی دارند که من ندارم. یا کسی سعی می کند مرا متقاعد کند که به آن تعلق ندارم.

بنابراین، قبل از اینکه وارد یک موقعیت ترسناک شوم، آنچه را که روی میز آورده ام مرور می کنم. من هم در شواهد آرامش پیدا می کنم. وقتی شروع به شک کردن به خودم می کنم، تمام دلایلی را که چرا تصمیماتی گرفتم، اینکه چرا نظراتم را حفظ کردم، یا اینکه چرا آنجا هستم را فهرست می کنم.

و نمی ترسم اعتراف کنم که نمی دانم. اشکالی ندارد که چیزها را ندانیم. این زمانی است که جالب ترین بحث ها و بیشترین یادگیری در تجربه من اتفاق می افتد.»

بسیاری از زمینه‌های فنی تحت سلطه مردان هستند و سئو تفاوتی ندارد. همانطور که گفته شد، انجمن های حمایتی زیادی وجود دارد که می توانید برای تعلق به آنها مراجعه کنید: Women in Tech SEO (Slack) و Sisters in SEO (یک گروه فیس بوک).

بنیانگذاران و اعضای این گروه ها متعهد به افزایش تنوع و نمایندگی در این زمینه با ارائه فرصت های مربیگری و یادگیری هستند.

برای اینکه زنان به‌عنوان سئوکار درخشانی که هستیم شناخته شوند، به انتشار عمومی در مورد چیزهایی که روی آن‌ها کار می‌کنیم کمک می‌کند: در پست‌های وبلاگ، به عنوان موضوعات سخنرانی، و با کمک به دیگران در #SEO توییتر.

صاحب، کراوات خوشمزه

"من فکر می کنم بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که صدای خود و تخصص خود را در وب سایت های سئو معتبر به دست آورید (SEJ یک نمونه عالی است، که به اعتقاد من همچنین متعلق به زنان است و توسط زنان اداره می شود!).

با وجود نام کافی در آنجا، می توانید افراد را به تخصص خود راهنمایی کنید زیرا نه تنها یک مقاله عالی دارید که نشان می دهد شما چیزهای خود را می دانید، بلکه ثابت می کنید که بازیگران بزرگ در صنعت به اندازه کافی به دیدگاه شما برای انتشار آن اعتماد دارند.

کار زیادی است اما در نهایت ارزشش را دارد. موفق باشید، این را گرفتید!»

مشاور و مدیر عامل SEO، SEOSLY.Com :

"من همچنین با سندرم خیانتکار مبارزه کرده‌ام، و چیزی که به من کمک زیادی کرد این بود که به گروه SEO در فناوری زنان بپیوندم و - در ابتدا، فقط در آنجا - شروع به اشتراک‌گذاری دانش، ایده‌ها و مقالاتم کردم.

دریافت حمایت های فراوان و کلمات محبت آمیز از آنجا به من این شهامت را داد که از این جامعه شگفت انگیز فراتر رفته و به آب های عمیق تری مانند توییتر یا لینکدین بپرم.

اگر به سئو فنی علاقه دارید، این تمام چیزی است که اهمیت دارد.

هر زمان که شروع به شک کردید، به خود یادآوری کنید که یک مرد سفیدپوست با 25 درصد دانش شما هرگز به خودش شک نخواهد کرد. و تو هم نباید.»

مشاور سئو، سئو لارکین

«بله، سئو زمینه ای مناسب برای زنان است. شما بر محتوای SEO که آنلاین می خوانید کنترل دارید و کنترل افرادی که با آنها کار می کنید دارید.

زنان درخشان در سئو فنی تک شاخ نیستند. آنها وجود دارند و به صورت آنلاین فعال هستند. با مشارکت کنندگان SEJ در توییتر ارتباط برقرار کنید و در گروه های فیس بوک تعامل کنید: خواهران در سئو و زنان در سئوی فناوری.

به جامعه خوش آمدید، کیت. خوشحالیم که اینجا هستید!»

با تشکر از هر یک از بانوان برای شرکت در این قطعه.

در حالی که بسیاری از زنان سندرم ایمپوستر را تجربه می کنند، خبر خوب این است که می توان بر آن غلبه کرد.

و وقتی نوبت به پر کردن شکاف جنسیتی SEO می‌رسد، در حال پیشرفت هستیم.

این به همه ما بستگی دارد که محیطی را ایجاد کنیم که در آن افراد از هر جنسیت و نژاد ارزشمند باشند، توانمند شوند و بتوانند با اطمینان پیشرفت کنند.

 

خدمات سئو سایت | سئو سایت وردپرس | آرتاکد نیلو بلاگ...
ما را در سایت خدمات سئو سایت | سئو سایت وردپرس | آرتاکد نیلو بلاگ دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت چیست,خدمات سئو, خدمات سئو سایت , سئو , سئو سایت , seo,سئو وب سایت, بهینه سازی موتور جست و جو , متخصص سئو , متخصص سئو وردپرس, نویسنده : amirpedram بازدید : 106 تاريخ : شنبه 26 شهريور 1401 ساعت: 21:28

اشتباهات در سئو سایت چگونه از اشتباهات متداول خود در سئو جلو گیری کنیم ؟

 

مدیر عامل Idea Grove، یک آژانس روابط عمومی و بازاریابی یکپارچه، و نویسنده کتاب آینده "سیگنال های اعتماد: ساخت برند در دنیای پسا حقیقت".

گرفتن

اگر قصد ورود به بازارهای خارجی را دارید، چیزهای زیادی وجود دارد که باید بدانید. حتی یک حرکت اشتباه می تواند دسترسی شما به مشتریان بین المللی را با کالاها یا خدمات خود دشوار کند. اما از منظر موقعیت یابی از چه چیزی باید اجتناب کرد؟ و رایج ترین اشتباهاتی که هرگز نباید مرتکب شوید چیست؟

در اینجا پنج اشتباه در سئو وجود دارد که باید هنگام سفر بین المللی از آنها اجتناب کنید.

بهینه سازی فقط برای گوگل

شرکت‌های دارای کمپین‌های ایالات متحده معمولاً برای گوگل بهینه‌سازی می‌کنند، زیرا بر بازار جستجوی آمریکا تسلط دارد. اما کشورهایی وجود دارند که گوگل ترجیح داده یا محبوب ترین موتور جستجو نیست.

به عنوان مثال، در چین، بایدو غالب است، در حالی که ناور رهبر کره جنوبی است. بسته به اینکه کدام بازار خارجی را هدف قرار می دهید، برای موتور جستجوی مناسب و محبوب در کشور بهینه سازی کنید.

نادیده گرفتن رقابت محلی در سئو کردن :

مراقب رقابت در بازارهای محلی باشید، زیرا ممکن است برند جهانی در موتورهای جستجو شکست بخورد. ممکن است رقابت محلی را رقابتی خاص در نظر نگیرید، اما به خاطر داشته باشید که برندهای معتبرتر بازار را بهتر از بسیاری از برندهای بین المللی می شناسند و سیگنال های رتبه بندی محلی عالی دارند.

بنابراین قبل از راه‌اندازی، در هر کشوری که قصد توسعه آن را دارید، تجزیه و تحلیل کاملی از رقبا انجام دهید. سعی کنید رقبای خود را بشناسید و نقاط قوت و ضعف آنها را بیابید، که به شما کمک می کند استراتژی ها را تطبیق دهید و در کوتاه ترین زمان تاثیر قابل توجهی داشته باشید.

غفلت از تحقیق قوانین محلی

به طور کلی، در مقایسه با ایالات متحده، اتحادیه اروپا مقررات سخت گیرانه تری در مورد آنچه شرکت ها می توانند انجام دهند و به صورت آنلاین بیان کنند، دارد. ملاحظات عملی نیز وجود دارد، از جمله مکان سرورها، که ممکن است بر اشتراک گذاری داده ها و قوانین حفظ حریم خصوصی تأثیر بگذارد.

علاوه بر این، هنگام نقض یک بازار جدید، ممکن است مشکلات جزئی دیگری نیز وجود داشته باشد، مانند قوانین مربوط به نوع زبانی که مجاز به استفاده از آن هستید. به عنوان مثال، در بریتانیا، تعیین یک محصول به عنوان "بهترین" دشوارتر است. بنابراین از قوانین تحقیق برای هر کشور و بازار اطمینان حاصل کنید تا از شکایت، جریمه و سایر مشکلات جلوگیری کنید.

عدم توجه کافی به توسعه لینک محلی در سئو سایت :

بسیاری از صاحبان کسب و کار فکر می کنند که قدرت دامنه اصلی یا برند آنها تنها چیزی است که برای رتبه بندی در صفحات اول موتورهای جستجوی بین المللی نیاز دارند. در واقع، بسیاری از موتورهای جستجوی جهانی از پیوندهای وب سایت های منطقه ای و محلی به عنوان عامل رتبه بندی استفاده می کنند. بنابراین هر چه زودتر شروع به کار بر روی توسعه پیوندهای محلی کنید، بهتر است.

انتخاب کلمات کلیدی اشتباه :

اگر تصمیم بگیرید کلمات کلیدی بازار ایالات متحده را انتخاب کنید و آنها را به زبان دیگری ترجمه کنید، احتمالا نتیجه معکوس خواهد داشت. برای تعیین دقیق کلمات کلیدی برای توصیف دقیق خدمات و محصولات و استفاده مناسب از آنها در بازار بین المللی باید با فرهنگ و زبان مادری آشنایی بیشتری داشته باشید.

زمانی که انگلیسی یک زبان محلی است، هدف گیری کلمات کلیدی اشتباه ممکن است رخ دهد. به عنوان مثال، در فرانسه، مردم محلی از سیب زمینی سرخ کرده به عنوان چیپس یاد می کنند، در حالی که در انگلستان، مردم از کوکی ها به عنوان بیسکویت یاد می کنند. این بدان معنی است که هدف گذاری اشتباه کلمات کلیدی ممکن است کمپین سئوی شما را به خطر بیندازد.

افکار نهایی:

سئوی بین‌المللی اگر درست انجام دهید می‌تواند خطرناک یا بسیار سودمند باشد. برای سود بردن از آن، مطمئن شوید که تحقیقات و تحلیل بازار خود را انجام دهید. انجام این کار به شما کمک می کند محصولات یا خدمات خود را برای مخاطبان بین المللی مطلوب تر کنید و میزان موفقیت خود را افزایش دهید.

شورای آژانس فوربس یک انجمن فقط دعوت برای مدیران در روابط عمومی موفق، استراتژی رسانه، آژانس های خلاق و تبلیغاتی است. آیا واجد شرایط هستم؟

 

خدمات سئو سایت | سئو سایت وردپرس | آرتاکد نیلو بلاگ...
ما را در سایت خدمات سئو سایت | سئو سایت وردپرس | آرتاکد نیلو بلاگ دنبال می کنید

برچسب : اشتباهات در سئو , سئو سایت چیست,خدمات سئو, خدمات سئو سایت , سئو , سئو سایت , seo,سئو وب سایت, بهینه سازی موتور جست و جو , متخصص سئو , متخصص سئو وردپرس, نویسنده : amirpedram بازدید : 132 تاريخ : سه شنبه 29 شهريور 1401 ساعت: 0:20

استراتژی های مهم در دیجیتال مارکتینگ :

بهترین استراتژی های دیجیتال مارکتینگ

تغییرات در عرصه دیجیتال اجتناب ناپذیر است. شرکت‌های صنعت ارائه‌دهنده خدمات مدیریت‌شده (MSP) باید با چشم‌انداز دائماً در حال تغییر همگام باشند، در غیر این صورت مشتریان به دنبال راه‌حلی با راه‌حل‌های هوشمندانه‌تر خواهند بود. بهترین راه برای اثبات آینده شرکت MSP خود تقویت استراتژی های بازاریابی دیجیتال است.

دیجیتال مارکتینگ می تواند به ایجاد مشتریان بیشتر و ارزش بخشیدن به کسب و کارهایی که به آنها رسیدگی می کنید کمک کند. مهم است که بدانید چه استراتژی هایی موثرتر هستند. در اینجا پنج موردی که دیده ایم نتایج قابل توجهی را برای مشتریان MSP ما به ارمغان آورده است.

1. رسانه پولی

شما می توانید خدمات خود را بدون نیاز به صرف بودجه بازاریابی کنید، اما نه همیشه. با استفاده از رسانه های پولی، می توانید مخاطبان مورد نظر خود را مستقیماً از طریق ابزارهای پیشرفته هدف قرار دهید، و آن را به یکی از بهترین راه ها برای جذب مشتری تبدیل کنید.

پرداخت به ازای کلیک (PPC)

تبلیغات PPC زمانی است که وقتی کاربر کلمات کلیدی مرتبط را جستجو می کند، برای نمایش آگهی توسط موتور جستجو هزینه می کنید. از طریق یک سیستم مبتنی بر حراج، PPC زمانی کار می‌کند که شما برای کلمات کلیدی پیشنهاد می‌دهید که می‌خواهید تبلیغات شما برای آنها نمایش داده شود. هنگامی که کاربر کلمه کلیدی را تایپ می کند، باعث می شود تبلیغ شما در بالای لیست های ارگانیک ظاهر شود. هنگامی که کاربر کلیک می کند، شما برای آن کلیک هزینه می کنید.

اجتماعی پولی

با استفاده از رسانه های اجتماعی پولی، بازاریابی هر محتوایی به محض اینکه روی پلتفرم پخش می شود آسان تر است. کانال های رسانه های اجتماعی همچنین به شما امکان می دهند فرکانس پیام خود را تعیین و کنترل کنید. قیمت پایین برای تبلیغات رسانه‌های اجتماعی، بر خلاف سایر استراتژی‌های تبلیغات دیجیتال که ممکن است به بودجه قابل توجه‌تری نیاز داشته باشند، امکان پایداری کمپین را حتی زمانی که برای مدتی اجرا می‌شود، فراهم می‌کند.

2. رسانه های کسب شده و متعلق به

به رسانه های به دست آمده، بازاریابی دهان به دهان نیز گفته می شود. این شامل توصیفات مشتریان، تأثیرگذاران و طرفدارانی است که به حامیان برند برای محصول یا خدمات شما تبدیل می‌شوند. از سوی دیگر، رسانه متعلق به محتوایی است که می توانید به صورت رایگان منتشر کنید. شما مالکیت کامل این محتوا را دارید و می توانید هر زمان که بخواهید آن را ویرایش کنید.

سئو

سئو حول محور قرار دادن وب سایت و صفحات وب شما در صفحات نتایج موتور جستجو به صورت ارگانیک است. با ایجاد محتوای ارزشمند با کلمات کلیدی مناسب شروع می شود. سئو همچنین نیازمند بارگذاری سریع و کاربرپسند وب سایت شما برای تجربه ناوبری بهتر است.

بازاریابی ایمیلی

هنگام ایجاد کمپین های ایمیلی، همیشه مخاطبان خود را در نظر داشته باشید. رفتار آنها را بشناسید و استراتژی های خود را با بینش هایی که به دست می آورید تنظیم کنید. ببینید آیا آنها برای ایمیل های ساده و ساده ارزش بیشتری نسبت به ایمیل هایی با تصاویر متحرک یا ویژگی های تعاملی دارند یا خیر. از اینجا، می توانید کمپین هایی ایجاد کنید که تعامل بهتری را به همراه داشته باشد.

وقتی صحبت از محتوا می شود، با موضوعی کوتاه و جذاب شروع کنید. خطوط توصیفی را با چاشنی خلاقیت امتحان کنید. برای پیام اصلی، همیشه به جای اطلاعات نامربوط که ممکن است در کسب و کارشان به آن نیاز نداشته باشند، مزایا را به آنها ارائه دهید. از استفاده از اصطلاحات بسیار فنی که شما به عنوان یک MSP ممکن است فقط آنها را بفهمید خودداری کنید. ایمیل های خود را کوتاه، آسان و مختصر نگه دارید.

به یاد داشته باشید که مشتریان شما مشغول تجارت خود هستند و فقط زمان کوتاهی برای بررسی ایمیل های خود دارند. از این فرصت برای جلب توجه آنها استفاده کنید، در غیر این صورت ممکن است علاقه آنها را از دست بدهید.

3. اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسرهایی که فالوورهای شبکه های اجتماعی ایجاد کرده اند، شرکای حیاتی در بازاریابی کسب و کار شما به عنوان یک ارائه دهنده خدمات هستند. بررسی‌ها و توصیه‌های اینفلوئنسرها که متخصصان حوزه کاری خود هستند، در ایجاد اثبات اجتماعی برای برند شما بسیار مهم هستند. ذکر محصول و تاییدیه‌های اینفلوئنسرها، مسافت پیموده شده شما را به طرفداران گسترده‌شان سوق می‌دهد.

4. هوش داده

هوشمندی داده می تواند به شما کمک کند تا کسب و کار خود را مقیاس بندی کنید، فروش بیشتری به دست آورید، از دارایی ها با امنیت سایبری محافظت کنید، وظایف را سریعتر با اتوماسیون انجام دهید، و بدون صرف هزینه های هنگفت در این فرآیند، راحت تر کار کنید.

بهینه سازی نرخ تبدیل

با کار بر روی back-end وب سایت خود شروع کنید. یک طراحی وب ساده و در عین حال جذاب برای چشم ایجاد کنید. در تجربه من، طرح های ساده تبدیل های بالاتری نسبت به طرح های پر زرق و برق ایجاد می کنند.

وب سایت خود را سریع بارگذاری کنید و بدون هیچ خرابی. اگر سایت شما حتی قبل از رسیدن به صفحه فرود شما همچنان خراب می شود، ممکن است توجه مشتریان را از دست بدهید. وب سایت شما باید هم برای دسکتاپ و هم برای موبایل بهینه شود.

در نهایت، محتوا نقش مهمی در تبدیل ها ایفا می کند. از سرفصل‌هایی استفاده کنید که مزایا را برجسته می‌کنند و فراخوان‌های واضحی برای اقدام ایجاد می‌کنند که پاسخ مستقیمی را به همراه دارد.

5. طراحی خلاق

یک طراحی عالی، بازاریابی دیجیتال شما را مهر و موم می کند. این می تواند تعامل را افزایش دهد و دامنه توجه مشتریان بالقوه شما را افزایش دهد.

نام تجاری

راه اندازی شرکت و معرفی خدمات خود تنها نیمی از راه شناخته شدن کسب و کار شما است. برندسازی با ایجاد هویت متمایز و ثابتی که در ذهن آنها می ماند، شکاف بین شما و مشتری را پر می کند.

توسعه وب

وب سایت شما آینه آنلاین کسب و کار شماست. یک سرویس توسعه وب خوب حضور آنلاین شما را بهبود می بخشد و طراحی وب، توسعه محتوا، پیکربندی امنیت شبکه و موارد دیگر را پوشش می دهد.

یک وب سایت بدون درز نقش مهمی در تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری دارد. وب‌سایت شما باید ساده، واکنش‌گرا، سریع بارگذاری و بهینه‌سازی شده باشد و شامل CTA استراتژیک و جزئیات تماس باشد.

بازاریابی دیجیتال در صنعت MSP

به عنوان یک MSP، دیجیتال مارکتینگ می تواند با شناسایی پلتفرم های مناسب برای معرفی خدمات و تمرکز بر نحوه تبدیل سرنخ ها به مشتریان، به شما کمک کند تا مشتریان خود را به دست آورید.

هنوز در مورد اینکه بازاریابی دیجیتال چه کاری می تواند برای کسب و کار شما انجام دهد متقاعد نشده اید؟ در زیر برخی از مزایای ادغام بازاریابی دیجیتال در صنعت MSP آورده شده است.

• همه آنلاین هستند. بپذیرید یا نه، تقریباً همه آنلاین هستند و این شامل مشتریان شما نیز می شود. برای دسترسی به آنها، باید در پلتفرم هایی که اغلب از آنها استفاده می کنند ظاهر شوید.

• رقبای شما آنلاین هستند. همانطور که مشتریان شما به صورت آنلاین حرکت می کنند، رقبای شما نیز از این روند پیروی کرده اند. حضور در میدان بازی و اجرای بهترین روش های دیجیتال مارکتینگ شما را از رقبای خود جلوتر نگه می دارد.

• مشروعیت را تقویت می کند. اگر کسب و کار خود را آنلاین می کنید، بازاریابی دیجیتال راهی مقرون به صرفه برای استفاده حداکثری از سرمایه گذاری است.

بازاریابی دیجیتال برای MSP ها هم برای شما و هم برای مشتریان بالقوه شما مقرون به صرفه و راحت است. آیا آماده هستید تا تجارت MSP خود را به سطح بالاتری از رقابت برسانید؟ همین حالا با دیجیتال مارکتینگ ادامه دهید و شاهد رشد کسب و کارتان باشید!

شورای آژانس فوربس یک انجمن فقط دعوت برای مدیران در روابط عمومی موفق، استراتژی رسانه، آژانس های خلاق و تبلیغاتی است. آیا واجد شرایط هستم؟

خدمات سئو سایت | سئو سایت وردپرس | آرتاکد نیلو بلاگ...
ما را در سایت خدمات سئو سایت | سئو سایت وردپرس | آرتاکد نیلو بلاگ دنبال می کنید

برچسب : دیجیتال مارکتینگ , سئو, بازاریابی شبکه ای , بازاریابی اینترنتی , نویسنده : amirpedram بازدید : 166 تاريخ : چهارشنبه 23 شهريور 1401 ساعت: 19:35

چند اشتباه رایج در بین سئو کاران :

اشتباهات رایج بین سئو کاران

مدیر عامل Idea Grove، یک آژانس روابط عمومی و بازاریابی یکپارچه، و نویسنده کتاب آینده "سیگنال های اعتماد: ساخت برند در دنیای پسا حقیقت".

گرفتن

اگر قصد ورود به بازارهای خارجی را دارید، چیزهای زیادی وجود دارد که باید بدانید. حتی یک حرکت اشتباه می تواند دسترسی شما به مشتریان بین المللی را با کالاها یا خدمات خود دشوار کند. اما از منظر موقعیت یابی از چه چیزی باید اجتناب کرد؟ و رایج ترین اشتباهاتی که هرگز نباید مرتکب شوید چیست؟

در اینجا پنج اشتباه در سئو وجود دارد که باید هنگام سفر بین المللی از آنها اجتناب کنید.

بهینه سازی فقط برای گوگل :

شرکت‌هایی که کمپین‌های آمریکایی دارند، معمولاً برای گوگل بهینه‌سازی می‌کنند، زیرا بر بازار جستجوی آمریکا تسلط دارد. اما کشورهایی وجود دارند که گوگل ترجیح داده یا محبوب ترین موتور جستجو نیست.

به عنوان مثال، در چین، بایدو غالب است، در حالی که ناور رهبر کره جنوبی است. بسته به اینکه کدام بازار خارجی را هدف قرار می دهید، برای موتور جستجوی مناسب و محبوب در کشور بهینه سازی کنید.

نادیده گرفتن رقابت محلی:

مراقب رقابت در بازارهای محلی باشید، زیرا ممکن است برند جهانی در موتورهای جستجو شکست بخورد. ممکن است رقابت محلی را رقابتی خاص در نظر نگیرید، اما به خاطر داشته باشید که برندهای معتبرتر بازار را بهتر از بسیاری از برندهای بین المللی می شناسند و سیگنال های رتبه بندی محلی عالی دارند.

بنابراین قبل از راه‌اندازی، در هر کشوری که قصد توسعه آن را دارید، تجزیه و تحلیل کاملی از رقبا انجام دهید. سعی کنید رقبای خود را بشناسید و نقاط قوت و ضعف آنها را بیابید، که به شما کمک می کند استراتژی ها را تطبیق دهید و در کوتاه ترین زمان تاثیر قابل توجهی داشته باشید.

غفلت از تحقیق قوانین محلی :

به طور کلی، در مقایسه با ایالات متحده، اتحادیه اروپا مقررات سخت گیرانه تری در مورد آنچه شرکت ها می توانند انجام دهند و به صورت آنلاین بیان کنند، دارد. ملاحظات عملی نیز وجود دارد، از جمله مکان سرورها، که ممکن است بر اشتراک گذاری داده ها و قوانین حفظ حریم خصوصی تأثیر بگذارد.

علاوه بر این، هنگام نقض یک بازار جدید، ممکن است مشکلات جزئی دیگری نیز وجود داشته باشد، مانند قوانین مربوط به نوع زبانی که مجاز به استفاده از آن هستید. به عنوان مثال، در بریتانیا، تعیین یک محصول به عنوان "بهترین" دشوارتر است. بنابراین از قوانین تحقیق برای هر کشور و بازار اطمینان حاصل کنید تا از شکایت، جریمه و سایر مشکلات جلوگیری کنید.

عدم توجه کافی به توسعه لینک محلی :

بسیاری از صاحبان کسب و کار فکر می کنند که قدرت دامنه اصلی یا برند آنها تنها چیزی است که برای رتبه بندی در صفحات اول موتورهای جستجوی بین المللی نیاز دارند. در واقع، بسیاری از موتورهای جستجوی جهانی از پیوندهای وب سایت های منطقه ای و محلی به عنوان عامل رتبه بندی استفاده می کنند. بنابراین هر چه زودتر شروع به کار بر روی توسعه پیوندهای محلی کنید، بهتر است.

انتخاب کلمات کلیدی اشتباه:

اگر تصمیم بگیرید کلمات کلیدی بازار ایالات متحده را انتخاب کنید و آنها را به زبان دیگری ترجمه کنید، احتمالا نتیجه معکوس خواهد داشت. برای تعیین دقیق کلمات کلیدی برای توصیف دقیق خدمات و محصولات و استفاده مناسب از آنها در بازار بین المللی باید با فرهنگ و زبان مادری آشنایی بیشتری داشته باشید.

زمانی که انگلیسی یک زبان محلی است، هدف گیری کلمات کلیدی اشتباه ممکن است رخ دهد. به عنوان مثال، در فرانسه، مردم محلی از سیب زمینی سرخ کرده به عنوان چیپس یاد می کنند، در حالی که در انگلستان، مردم از کوکی ها به عنوان بیسکویت یاد می کنند. این بدان معنی است که هدف گذاری اشتباه کلمات کلیدی ممکن است کمپین سئوی شما را به خطر بیندازد.

افکار نهایی:

سئوی بین‌المللی اگر درست انجام دهید می‌تواند خطرناک یا بسیار سودمند باشد. برای سود بردن از آن، مطمئن شوید که تحقیقات و تحلیل بازار خود را انجام دهید. انجام این کار به شما کمک می کند محصولات یا خدمات خود را برای مخاطبان بین المللی مطلوب تر کنید و میزان موفقیت خود را افزایش دهید.

شورای آژانس فوربس یک انجمن فقط دعوت برای مدیران در روابط عمومی موفق، استراتژی رسانه، آژانس های خلاق و تبلیغاتی است. آیا واجد شرایط هستم؟

برچسب ها : سئو سایت وردپرس چیست ,سئو سایت وردپرس ,سئو سایت چیست ,اشتباهات در سئو ,اشتباهات رایج در سئو ,سئو چیست ,seo , خدمات سئو 

خدمات سئو سایت | سئو سایت وردپرس | آرتاکد نیلو بلاگ...
ما را در سایت خدمات سئو سایت | سئو سایت وردپرس | آرتاکد نیلو بلاگ دنبال می کنید

برچسب : اشتباهات در سئو ,سئو سایت چیست,خدمات سئو, خدمات سئو سایت ,سئو وردپرس, سئو , سئو سایت , seo,سئو وب سایت, بهینه سازی موتور جست و جو , متخصص سئو , متخصص سئو وردپرس, نویسنده : amirpedram بازدید : 127 تاريخ : سه شنبه 29 شهريور 1401 ساعت: 0:20

اگر یک شرکت تجاری دارید حتما این مطلب را مطالعه کنید :

نکاتی حول شرکت های تجاری

اگر شما یک شرکت هستید، حتما این ترفند ها برای مدیریت بهتر به دردتان میخورد.

تجارت حتی جهان هر روز در حال پیشرفت است و اکنون فقط دو چیز اصلی وجود دارد که توضیح آن نیز خواهد بود. اولین دلیلی که کل سیاره به سرعت در حال پیشرفت است به دلیل شیوه زندگی نوآورانه کسب و کار کوچک است.

اما باز هم ممکن است موفقیت یک شرکت کوچک به طور مستقل در مقایسه با همه خدمات و محصولات و همچنین خدمات تخصصی آنها قابل مقایسه نباشد.

اگر نمی‌خواهیم دقیقاً همان‌طور پس از آن به درستی تقویت کنیم، به هیچ وجه افراد از سراسر جهان نمی‌توانند کسب و کار شما را درک کنند.

به سئو وب سایت خود حتما توجه کنید :

سئو در واقع به معنای بهینه سازی سایت برای موتور های جست و جو است که برای هر نوع کسب و کاری یک نیاز مبرم است.

این ما را وارد دومین چیز مهمی می کند که مسئول این کلمه است که مترقی است. البته فناوری‌ها تنها یکی از اساسی‌ترین چیزهایی است که به پیشرفت تمدن‌ها و موجودات فردی کمک می‌کند.

از این رو، شرکت و نوآوری فناوری ممکن است به طور مشترک این کار را در ایجاد پیشرفت های خوب انجام دهند. اما باید درک کنید که اگر به دنبال ارتقای شرکت با استفاده از نوآوری های تکنولوژیکی باشد، در مقایسه با یک وب سایت اینترنتی و تشویق به آن، کار خیلی بهتری انجام نمی شود.

تقویت صحیح یک وب سایت چگونه است :

آیا روش های ضروری بسیاری که توسط آنها وب سایت سازمان می تواند تشویق شود؟ بهینه سازی نمونه برای موتورهای جستجو:

این همیشه برای تقریباً هر وب سایت سازمانی حیاتی است. یک بهینه‌سازی فوق‌العاده برای موتورهای جستجو می‌تواند به سادگی به مردان و زنان کمک کند تا با استفاده از مفیدترین نتایج، با یکدیگر کنار بیایند. این واقعاً چیزی است که هر یک از افراد باید بدانند.

با استفاده از یک بهینه‌سازی فوق‌العاده برای موتورهای جستجو، احتمالاً وب‌سایت احتمالاً به زودی هر چند وقت یک‌بار برای مردان و زنان بیشتری قابل مشاهده است. ? تمرکز فوق العاده بر روی طراحی اینترنت: حتی ایجاد وب برای آن ها بسیار مهم است.

آنها باید ببینند که طراحی شگفت‌انگیز اینترنت ممکن است برای اکثر مردم کار کند. نیازی به گفتن نیست، شما باید بدانید که مفیدترین مشاغل برای طراحی وب سایت تورنتو H AS ممکن است این کار را به شیوه ای عالی انجام دهد. ? عملکرد مثال زدنی در پیشرفت اینترنت:

جدای از ایجاد اینترنت، پیشرفت اینترنت برای آن‌ها ضروری است. این به افراد کمک می‌کند تا با استفاده از مفیدترین نتایج، با هم تجربه کنند. هر یک از اینها چندین توضیح برای این است که چرا یک شرکت خاص و وب سایت خاص خود می توانند با محدودیت ها و جهش پیروز شوند.

برچسب ها : سئو سایت وردپرس چیست ,سئو سایت وردپرس ,سئو سایت چیست ,اشتباهات در سئو ,اشتباهات رایج در سئو ,سئو چیست ,seo , خدمات سئو 

خدمات سئو سایت | سئو سایت وردپرس | آرتاکد نیلو بلاگ...
ما را در سایت خدمات سئو سایت | سئو سایت وردپرس | آرتاکد نیلو بلاگ دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت , طراحی سایت وردپرس , مقالات آموزشی , سفارش طراحی افزونه وردپرس , طراحی وب سایت , سئو سایت, نویسنده : amirpedram بازدید : 116 تاريخ : چهارشنبه 23 شهريور 1401 ساعت: 14:42

آنچه شما باید درباره شرکت های طراحی وب سایت جدید برای خود بدانید:

نکات مهم درباره طراحی یک سایت جدید

طراحی وب سایت بسیاری از مردم طراحی را در نظر نمی گیرند. میلیون‌ها کاربر اینترنتی در آنجا، طراحی وب اولین برداشت آنها از شرکت شما و اعتبار شماست.

سوال اصلی این است که چگونه می توان به تجربه کاربر ارزش افزود، زیرا آنها احساس می کنند که واقعاً شخصی برای بازدید از سایت شما دارند.

اگرچه طرحی را احتمالاً می‌توان پیشرفته در نظر گرفت، اما ممکن است پذیرفته نشود. دوم، طراحی اینترنت همراه با بازاریابی وب سایت شما در شبکه است.

برای همه ما، طراحی بصری است، اما علاوه بر این، استراتژیک است. علاوه بر این، طراحی باید در موقعیتی باشد که بتواند مشتریان هدف خود را جذب کند.

اگرچه می‌توان آن را پیشرفته در نظر گرفت، اما ممکن است پذیرفته نشود. طراحی سفارشی صفحه وب به منظور تبلیغ موثر شرکت خود در وب، باید یک صفحه آنلاین ایجاد کنید و آن را با محتوای مفید بارگذاری کنید که تعدادی از بازدیدکنندگان را مجاب کند تا صفحه شما را بررسی کنند.

درباره شرکت طراحی سایت لانگ آیلند در آمریکا :

کسب‌وکارهای توسعه‌دهنده برای ایجاد یک برند استثنایی برای وب‌سایت نیازمند تلاش تیمی هستند. کسب‌وکارهای مستقر در لانگ آیلند به طراحی وب باکیفیت نیاز دارند، زیرا مقدار کمی پول نقدی که باید به شرکت خود تزریق کنند، نمی‌تواند هدر رود.

اکثر کسب و کارها یک وب سایت دارند، اما حتی یک کسب و کار باید بداند که وب سایت ممکن است در معرض تبلیغات بد قرار گیرد. اکنون فقط باید مناسب ترین کسب و کار تبلیغاتی را برای اجرای ایده های خود کشف کنید. کارآفرینان وب افراد مبتکری هستند که کارها را به روشی خاص دوست دارند و اغلب در دام انجام هر کاری خودشان می افتند.

کارآفرینان موفق وب می‌دانند که باید آگاهانه هر روز دوباره تمرکز کنند. اکثر کارآفرینان وب موفق دیر یا زود قبلاً برای یک شرکت بزرگ کار کرده اند.

زمانی که یک کسب‌وکار به دنبال حضور در صنعت خود است، بسیار مهم است که با بازاریابی دیجیتال، حضور اینترنتی خود را آغاز کند. سازمان‌های رشد وب در حال حاضر وظایف مختلفی را انجام می‌دهند که به مشتریان کمک می‌کند تا بیشترین سود را از وب بیابند.

شرکت طراحی وب لانگ آیلند و شرکت توسعه دارایی قابل توجهی است به خصوص اگر شما علاقه مند به گسترش سازمان خود از طریق اینترنت از خطوط دولتی هستید.

برخی از کسب‌وکارها یک نام دامنه کنونی را خریداری می‌کنند تا مقداری ترافیک پیدا کنند و در ابتدای رویکرد رتبه‌بندی کنند. از آنجایی که بسیاری از کسب و کارهای کوچک سودمند وجود دارند که سعی در به دست آوردن مزیت دقیق دارند، ضروری است که بهترین شرکت طراحی وب سایت را برای بازسازی وب سایت موسسه خود انتخاب کنید.

از آنجایی که چندین کسب و کار کوچک سودمند وجود دارد که به دنبال دستیابی به همان مزیت هستند، بسیار مهم است که بهترین آژانس طراحی وب لانگ آیلند را برای بازسازی وب سایت موسسه خود انتخاب کنید. امروزه اکثر شرکت ها یا استارتاپ ها در تلاش هستند تا حضوری ساده، حرفه ای و تمیز در وب ایجاد کنند.

سازمانی که شما روی آن تصمیم می گیرید، تفاوت زیادی در کل نتایج برنامه در حال توسعه ایجاد می کند. بسیاری از شرکت‌های معروف طراحی وب لانگ آیلند وجود دارند که به ساخت طراحی‌های وب‌سایت با کیفیت برتر می‌پردازند.

خدمات سئو سایت | سئو سایت وردپرس | آرتاکد نیلو بلاگ...
ما را در سایت خدمات سئو سایت | سئو سایت وردپرس | آرتاکد نیلو بلاگ دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت , طراحی سایت وردپرس , مقالات آموزشی , سفارش طراحی افزونه وردپرس , طراحی وب سایت , سئو سایت, نویسنده : amirpedram بازدید : 151 تاريخ : دوشنبه 21 شهريور 1401 ساعت: 17:55

اکنون که سؤالات خود را در ذهن دارید، می توانید از پیش بینی سئو استفاده کنید تا به شما کمک کند مطمئن شوید که این معیارها و اهداف واقعاً قابل دستیابی هستند:

پیش بینی سئو سایت چگونه است

داده های کلمه کلیدی خود را در یک سطح دانه بندی تعریف کنید

هرچه ساختار داده های کلمه کلیدی خود را دقیق تر انجام دهید، بهتر است.

معماری اطلاعات خود را تعریف کنید و خوشه های استراتژیک عبارات جستجو را با هم گروه بندی کنید.

SEOmonitor یک ساختار پوشه و گروه را ارائه می دهد که به شما کمک می کند تا سطح دانه بندی مورد نیاز خود را تنظیم کنید.

ایجاد پوشه‌ها: وقتی داده‌های تحقیق کلمه کلیدی خود را برای «جستجوی ملک» تنظیم می‌کنم، پوشه‌های جداگانه ایجاد می‌کنم تا یک دسته سطح بالا را در معماری اطلاعات نشان دهم (مانند دفاتر یا خرده‌فروشی).
ایجاد گروه‌ها: سپس، در داخل هر پوشه، گروه‌هایی ایجاد می‌کنم که نشان‌دهنده یک زیرمجموعه هستند (مثلاً برای فروش یا اجاره).
مجموعه عبارات کلیدی را اضافه کنید: به هر گروه، مجموعه هایی از عبارات کلیدی را اضافه کنید که به دسته یا زیرمجموعه مورد نظر مربوط می شوند.


افزودن به SEOmonitor:

این عبارات جستجو یا از طریق Google Search Console و Google Analytics به هنگام تنظیم حساب یا به صورت دستی از طریق روش های تحقیق کلمات کلیدی شما به SEOmonitor وارد می شوند.
این سطح از جزئیات به شما امکان می دهد سناریوهای پیش بینی مختلفی را بر اساس انتخاب پوشه ها یا گروه های خاص ایجاد کنید. به این ترتیب می توانید معیارهای مربوطه را در برابر اهداف مختلف تأیید کنید.

به منظور پیش‌بینی معیارها برای اولین هدفم - «حفظ و افزایش ترافیک جستجوی ارگانیک غیر نام تجاری که سایت در حال حاضر دریافت می‌کند» - من فرآیند پیش‌بینی را در SEOmonitor با پوشه‌ها و گروه‌هایی که به «جستجوی املاک» ساختار داده‌ام شروع می‌کنم. ردپای جستجوی ارگانیک فعلی

یک سناریوی استراتژی سئو قابل اعتماد ایجاد و آزمایش کنید

راه حل پیش بینی SEOmonitor تمام متغیرهای کلیدی مورد نیاز برای ایجاد یک سناریوی قابل اعتماد را در اختیار شما قرار می دهد:

بازه زمانی: شما می توانید در یک دوره 3، 6 و 12 ماهه پیش بینی کنید.
سرعت پیشرفت: انعطاف پذیری برای تنظیم سرعت رسیدن به هدف خود را به دست آورید: نمایی، خطی یا سفارشی.
حجم و روند سالانه: به راحتی حجم متوسط ​​ماهانه و روند جستجوی سال به سال را در نظر بگیرید.
هدف رتبه: اهداف موقعیت رتبه را در سطح پوشه یا گروه تنظیم کنید.
شانس هدف: ببینید هدفی که تعیین می‌کنید چقدر واقعی است، بر اساس ردپای جستجوی ارگانیک فعلی شما و معیار دشواری کلمه کلیدی شخصی‌شده برای وب‌سایت مورد نظرتان.
بخش کلیدی فرآیند پیش‌بینی، توانایی تنظیم نرخ تبدیل در الگوریتم پیش‌بینی SEOmonitor است.

گاهی اوقات، زمانی که با یک برند آشنا هستید، تخصص شما می تواند به شما کمک کند تا پیش بینی را به سمت پیش بینی دقیق تر تنظیم کنید.

به عنوان مثال، مشکلی که من در گذشته با آن روبرو شده ام این است که داده های تبدیل در Google Analytics با داده های سیستم های داخلی مطابقت ندارند، در برخی موارد بین 20 تا 30%. در این مثال، تنظیم نرخ تبدیلی که پیش‌بینی می‌کنید، معیارهای بسیار دقیق‌تری را در پیش‌بینی نهایی ارائه می‌دهد.

سناریوی پیش‌بینی به‌دست‌آمده، تمام داده‌های مورد نیاز برای پاسخ به سؤالات ذکر شده در بالا، اعتبارسنجی اولین هدف من و ارائه بینش ارزشمند به مشتری را در اختیار من قرار می‌دهد.

2. با پیش بینی سئو، فرصت های تجاری جدید را کشف کنید:


با تکیه بر این سناریوی پیش‌بینی اولیه، اکنون می‌توانیم توجه خود را به دومین هدفی که بیان کردم جلب کنیم: «افزایش ترافیک جستجوی ارگانیک غیر نام تجاری برای مناطق جدید فرصت».

چگونه شکاف ها را در استراتژی سئوی رقیب خود شناسایی کنیم؟
پس از تحقیقات گسترده در زمینه‌های فرصت‌های جدید برای «جستجوی دارایی» و شناسایی مجموعه‌ای از عبارات کلیدی مرتبط با کسب‌وکار، ما شکاف‌های قابل دستیابی را در چشم‌انداز رقبا شناسایی کردیم.

ما شکاف ها را به دلیل سطح اختیارات کسب و کار در چشم انداز رقابتی قابل دستیابی می دانیم.

وارد کردن عبارات و خوشه های کلیدواژه: ما آنها را به صورت دستی به SEOmonitor وارد می کنیم و یک سناریوی پیش بینی دوم برای هدف دوم خود ایجاد می کنیم. این پیش بینی معیارهای مختلفی را ارائه می دهد تا بتوانیم فرصت و هدف دوم خود را تأیید کنیم.
ایجاد اهداف SMART:

با دو سناریوی پیش‌بینی تکمیل‌شده، من تمام معیارهایی را که برای ایجاد اهداف هوشمند قابل اندازه‌گیری و دست‌یابی نیاز داریم، در اختیار دارم، بنابراین توانایی اعتبارسنجی این اهداف و هدف اصلی SEO ما را دارم.
3. از پیش بینی های پیش بینی شده SEO برای کمک به تصمیم گیری های تجاری استفاده کنید
با همکاری مدیر فروش در «جستجوی ملک»، توانستیم از داده‌ها در دو سناریو برای پیش‌بینی درآمد حاصل از سایت بر اساس افزایش تبدیل‌ها استفاده کنیم.

بر اساس افزایش تخمینی در ترافیک غیر برند، ما همچنین می‌توانیم افزایش درآمد تبلیغات نمایشی آن‌ها را از تبلیغ‌کنندگان در سایتشان در نظر بگیریم.

همه اینها بر توانایی پیش بینی تبلیغات بهتر و تصمیم گیری در سطح هیئت مدیره در مورد بهترین زمینه های سرمایه گذاری در بازاریابی تأثیر می گذارد.

در نکته پایانی، ممکن است تعجب کنید که چرا ما این دو سناریو پیش‌بینی را با هم گروه‌بندی نکردیم، که سوال خوبی است.

دلیل این امر این است که دو هدفی که هر دو داشتیم نیازمند تاکتیک‌های متفاوتی برای رسیدن به موفقیت برای آنها بود:

اولین هدف ما نیاز به زمان و سرمایه گذاری قابل توجهی در زمینه فنی داشت

خدمات سئو سایت | سئو سایت وردپرس | آرتاکد نیلو بلاگ...
ما را در سایت خدمات سئو سایت | سئو سایت وردپرس | آرتاکد نیلو بلاگ دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت چیست,خدمات سئو, خدمات سئو سایت , سئو , سئو سایت , seo,سئو وب سایت, بهینه سازی موتور جست و جو , متخصص سئو , متخصص سئو وردپرس, نویسنده : amirpedram بازدید : 130 تاريخ : دوشنبه 21 شهريور 1401 ساعت: 14:19

پیش بینی سئو:

3 روش منحصر به فرد برای اثبات ارزش سئو برای مشتریان و سهامداران:

3 روش منحصر به فرد در سئو سایت ها


از آنجایی که یک رکود بالقوه در سال آینده در پیش است، احتمالاً در مورد کاهش بودجه بازاریابی عصبی هستید.

چه نگران باشید یا همچنان منتظر باشید تا ببینید پایان سال چگونه پیش می‌رود، واضح است که اثبات ارزش سئو برای مشتریان و سهامداران مهم‌تر از همیشه است.

بنابراین، چگونه می توانید:

ثابت کنید که سئو برای کسب و کار یا مشتریان شما ضروری است؟
مطمئن شوید که استراتژی سئوی شما کارآمد است و با نتایج تخمین زده شده دقیق مرتبط است؟
ثابت کنید که SEO می تواند نه تنها بازدیدکنندگان وب سایت - بلکه فرصت های تجاری جدید را به ارمغان بیاورد؟


اگر می توانستید همه این کارها را انجام دهید، مشتریان و ذینفعان ارشد داخلی یا تیم های رهبری این کار را انجام می دادند:

سئو را یک سرمایه گذاری در نظر بگیرید.

تیم سئوی خود را در تصمیم گیری های تجاری بیشتر مشارکت دهید.
کشف کنید که چگونه به جای انحلال تیم های سئو، آنها را رشد دهید.
ما با کریس لاس همکاری کرده‌ایم تا بررسی کنیم که او چگونه از پیش‌بینی سئو برای ارائه ارزش بیشتر به مشتریان و سهامداران ارشد استفاده می‌کند.

کریس، مشاور باتجربه ایالات متحده و بریتانیا در زمینه استراتژی و بازاریابی رشد دیجیتال برای برندها و آژانس های بین المللی مختلف، دارای شغلی است که 25 سال در این صنعت به طول می انجامد.

او نام تجاری تجارت الکترونیک خود را از یک استارت آپ نوپا گرفته تا از آن خارج شود و یک واحد تجاری بازاریابی دیجیتال بسیار موفق ساخته است. وقتی صحبت از سرمایه گذاری در سئو و پتانسیل بازگشت سرمایه به میان می آید، بینش او همه طرف های درگیر را در نظر می گیرد.

اکنون، اجازه دهید کریس آموزش را انجام دهد.

در تجربه من، سئو کانال بازاریابی است که تحت نظارت قرار می گیرد یا در زمان عدم اطمینان اقتصادی قطع می شود.

من معتقدم این یک اشتباه است. اجازه بدهید توضیح دهم که چرا.

حقیقت در مورد بازگشت سرمایه واقعی سئو:


سئو اغلب شامل یک سرمایه گذاری اولیه قابل توجه با بازگشت سرمایه طولانی تر نسبت به کانال های دیگر است. و به محض اینکه اجازه دهید سئو کاهش پیدا کند، بودجه بازیابی می تواند حتی بیشتر از این هزینه کند.

با این حال، ROI حاصل از سرمایه گذاری در سئو به طور کلی بالاتر از کانال های دیگر است.

شما این را می دانید، اما سهامداران شما آیا؟

با نمایش سرمایه گذاری استراتژیک مناسب در سئو، برند شما در یک دوره عدم اطمینان اقتصادی در موقعیت بسیار قوی تری قرار می گیرد – آماده رشد.

من می خواهم به شما کمک کنم تا آن را به سهامداران ثابت کنید.

نحوه نمایش دقیق نتایج پیش بینی شده که سهامداران و مشتریان می توانند در مورد آنها برنامه ریزی کنند
این مسئولیت شما به عنوان یک متخصص است که اطمینان حاصل کنید که SEO در اولویت است.

این را می توان از طریق برنامه ریزی استراتژیک که مشتریان و ذینفعان شما می توانند به آن اعتماد کنند، انجام شود.

بیایید به دو روش برای انجام این کار نگاه کنیم:

از پیش بینی سئو برای پیش بینی، انتخاب و اعتبارسنجی بهتر اهداف بازاریابی، اهداف سئو و اهداف تجاری خود استفاده کنید. با این کار، می توانید بینش های ارزشمندی را به مدیران بازاریابی، مدیران تجاری یا مدیران مالی ارائه دهید.


فرصت های پنهان یا کمتر آشکار برای رشد را از طریق جستجوی ارگانیک شناسایی کنید و آنها را با پیش بینی سئو تایید کنید. شما ارزش فرصت و معنای آن را به عنوان یک سرمایه گذاری نشان خواهید داد.
1. از پیش بینی سئو در طول ایجاد استراتژی سئو برای اعتبار سنجی اهداف قابل دستیابی استفاده کنید
اولین قدم شما برای ایجاد استراتژی سئو، انتخاب اهداف و اهداف است.

این اهداف باید ستاره شمالی باشند که هر بخش از استراتژی شما به سمت آن کار می کند.

احتمالاً مجبور شدید به سؤالات مرتبط با اهداف تجاری مانند:

درصد افزایش ترافیک ارگانیک غیربرندی که با سرمایه گذاری می توانیم انتظار داشته باشیم چقدر است؟
اگر سرمایه گذاری کنیم، چه مقدار درآمد اضافی یا سرنخ از افزایش ترافیک جستجوی ارگانیک خود دریافت خواهیم کرد؟
اگر روی بهبود ترافیک جستجوی ارگانیک غیر نام تجاری خود سرمایه گذاری کنیم، ROI ما در 12 ماه آینده چگونه خواهد بود؟
با استفاده از پیش بینی SEOmonitor، می توانید به این سوالات پاسخ دهید و ارزش خود را به عنوان یک رهبر فکری تضمین کنید.

همچنین، می‌توانید این معیارها را توضیح دهید، انتظارات را تعیین کنید، و بینشی در مورد بهترین مکان برای سرمایه‌گذاری بودجه بازاریابی خود ارائه دهید.

با پاسخ به این سوالات در جیب خود، می توانید پایه و اساس یک استراتژی SEO بسیار قابل درک را ایجاد کنید که سهامداران آن را دوست دارند.

از آنجایی که من شخصاً از طرفداران چارچوب "اهداف هوشمند" هستم، توصیه می کنم از آن برای ایجاد استراتژی خود استفاده کنید، زیرا شما را مجبور می کند در نظر بگیرید که آیا اهداف شما واقعاً قابل اندازه گیری و دست یافتنی هستند یا خیر.

یک مثال برای راهنمایی شما می تواند این باشد: "افزایش ترافیک جستجوی ارگانیک غیر نام تجاری X% در عرض 12 ماه و Y% در عرض 24 ماه در حالی که نرخ تبدیل وب سایت را برای اهداف تبدیل توافق شده ما با Z% بهبود می بخشد."

چگونه اهداف سئوی خود را تایید کنیم؟


بیایید به یک مثال نگاه کنیم تا بفهمیم چگونه پیش‌بینی به ایجاد و توضیح این اهداف قابل اندازه‌گیری و خاص کمک می‌کند.

در این مثال، من روی یک وب سایت املاک و مستغلات کار می کنم که آن را «جستجوی ملک» می نامم.

Property Search حدود 5 میلیون جلسه جستجوی ارگانیک در سال دریافت می کند.

اهداف بالقوه من عبارتند از:

ترافیک جستجوی ارگانیک غیر نام تجاری را که سایت در حال حاضر دریافت کرده است، حفظ کرده و رشد دهید.
ترافیک جستجوی ارگانیک و بدون مارک را برای مناطق جدید فرصت رشد دهید.

برچسب ها : سئو سایت وردپرس چیست , سئو وردپرس چیست , سئو سایت چیست ,سئو چیست ,خدمات سئو ,خدمات سئو سایت چیست,سئو

خدمات سئو سایت | سئو سایت وردپرس | آرتاکد نیلو بلاگ...
ما را در سایت خدمات سئو سایت | سئو سایت وردپرس | آرتاکد نیلو بلاگ دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت چیست,خدمات سئو, خدمات سئو سایت , سئو , سئو سایت , seo,سئو وب سایت, بهینه سازی موتور جست و جو , متخصص سئو , متخصص سئو وردپرس, نویسنده : amirpedram بازدید : 156 تاريخ : دوشنبه 21 شهريور 1401 ساعت: 14:11

واقعاً چه چیزی در سئو سایت کار می کند ؟

موارد استفاده از سئو سایت

این امکان وجود دارد که آنچه اکنون در سئو کار می کند آن چیزی نباشد که شما فکر می کنید. برخلاف تصور رایج، همه چیز در مورد کلمات کلیدی و تحقیقات کلمات کلیدی نیست - اگرچه آنها مطمئناً کمک می کنند! امروزه، تقریباً همه چیز متفاوت عمل می کند، و ما اینجا هستیم تا دلیل آن را بیابیم.

کریگ کمپبل، کارشناس برتر سئو گلاسکو، در این قسمت از SEJ Show به من ملحق شد تا در مورد آنچه واقعاً در حال حاضر در سئو کار می‌کند، از جمله بحثی در مورد دامنه‌های حذف شده، اجاره دامنه، PBN، ساخت لینک، YouTube، TikTok و سایر رسانه های مورد علاقه گوگل!

بسیاری از نام‌های دامنه وجود دارند که برند شخصی ندارند و می‌توانید به نوعی آنها را به یک وب‌سایت پولی عالی تبدیل کنید. این که وابسته باشد یا تجارت الکترونیک، واقعاً مهم نیست. یک وب سایت یک وب سایت است. -کریگ کمپبل، 29:24

من حتی نمی بینم افرادی که به دستگاه Wayback می روند و همه ویدیوهای شما را بازسازی می کنند. بسیاری از مردم هر URL قدیمی و URL های جدید و مواردی از این قبیل را به زبان می آورند. کاری که آنها انجام نمی دهند این است که اصول اولیه را به درستی انجام دهند. شما باید دوباره آن را روشن کنید. بنزینش تمام شده است، اساساً وب سایت. باید دوباره آن را روشن کنید - کریگ کمبل، 

اگر تا به حال احساس کردید که مبتلا به سندرم ایمپوستر هستید و چیزی در مورد سئو نمی دانید، به اتاقی بروید که هیچ کس در مورد سئو چیزی نمی داند. همه آنها از شما سوالاتی می پرسند زیرا فوراً تأیید خواهید شد. -لورن بیکر، 12:38

[00:00] – کمی درباره کریگ و کانال یوتیوب او.[04:28] – تمرکز اصلی کریگ چیست؟[05:55] – کریگ چند سایت را قبل از پیدا کردن دو سایت سودآور راه‌اندازی کرد؟[13:22] – چه احساسی دارد که تنها سئوکار در اتاق باشید؟ [17:03] – دامنه های منقضی شده چیست؟

[30:59] – هنگام خرید دامنه های حذف شده چه کاری نباید انجام دهید. [37:18] – بهترین راه برای به دامنه‌های منقضی شده نزدیک شوید. [50:39] - آیا کریگ در میانه این به‌روزرسانی محتوا متوجه چیزی می‌شود؟ [55:38] - رتبه‌بندی‌های Domain Authority و سایر معیارها در پیوندهای ورودی چقدر مهم هستند؟ به مجستیک نگاه کن؟

منابع ذکر شده:

سئوی کریگ کمپبل – https://www.craigcampbellseo.com/Odys Global – دامنه های قدیمی و وب سایت هایی برای فروش – https://odys.global/

به طور معمول، کاری که من با هر وب سایتی که خریداری می کنم انجام می دهم این است که آن را تغییر کاربری می دهم. من ممکن است الگو و ظاهر دقیق تصاویر را حفظ نکنم، اما کاری که من انجام می دهم بازسازی مجدد است، مرور هر URL که دارای پیوندهایی است که به آنها اشاره می کند، من آن URL ها را دوباره ایجاد می کنم. من محتوا را از دستگاه Wayback پشتیبان می‌گرفتم و وب‌سایت را به همان چیزی که در ابتدا بود نزدیک می‌کردم تا دوباره برای برخی از شرایطی که داشت رتبه‌بندی شود. سپس ارزش پیوند شروع به بازگشت می کند. - کریگ کمپبل، ساعت 22:00

من فقط به نام دامنه نگاه نمی کنم. من به تعداد لینک های خروجی نگاه می کنم. من به تعداد کلمات کلیدی که در آن وب سایت رتبه بندی می شوند نگاه می کنم.

 من به دامنه های ارجاع دهنده نگاه می کنم. من به یک سری بررسی های کیفیت دیگر نگاه می کنم، و فکر می کنم این بخش چیزی است که این بچه ها از دست داده اند. – کریگ کمپبل، 

برای سرمایه گذاری روی یک ایده وقت بگذارید. این می تواند محلی، جهانی، یک محصول 500 دلاری یا حتی یک محصول 20 دلاری باشد، و فقط آن را به درستی انجام دهید و آن را به بازار عرضه کنید. 

چه کسی می‌داند، ممکن است معتاد شوید، و اگر مانند آقای کریگ کمبل اینجا هستید، بتوانید آن را 50 برابر کنید. درآمد ماهانه آن فوق العاده است. –لورن بیکر، 1:01:19

ارتباط با کریگ کمپبل:

کریگ کمپبل به عنوان یکی از مجرب ترین متخصصان سئو در گلاسکو در نظر گرفته می شود. او با تخصص خود که تمام جنبه های سئو را در بر می گیرد، ثروت بی نظیری از دانش بازاریابی دیجیتال را ایجاد کرده است.

او همچنین یک تاجر است که به "کریگ کمبل سئو" معروف است. همه‌گیری باعث شد او کانالی در یوتیوب راه‌اندازی کند که اکنون خانه بیش از 100000 مشترک است.

خدمات سئو سایت | سئو سایت وردپرس | آرتاکد نیلو بلاگ...
ما را در سایت خدمات سئو سایت | سئو سایت وردپرس | آرتاکد نیلو بلاگ دنبال می کنید

برچسب : سئو چیست,خدمات سئو, خدمات سئو سایت , سئو , سئو سایت , seo,سئو وب سایت, بهینه سازی موتور جست و جو , متخصص سئو , متخصص سئو وردپرس, نویسنده : amirpedram بازدید : 140 تاريخ : يکشنبه 20 شهريور 1401 ساعت: 18:18

بیش از 47000 افزونه مخرب وردپرس در نزدیک به 25000 وب سایت فعال هستند:

افزونه های مخرب در وب سایت های وردپرسی

طبق مطالعه محققان موسسه فناوری جورجیا، نزدیک به 25000 وب سایت وردپرس حاوی افزونه های مخرب وردپرس هستند.

نود و چهار درصد از 47337 افزونه مخرب نصب شده بین سال های 2012 تا 2021 در 24931 وب سایت منحصر به فرد وردپرس فعال بودند که هر کدام دارای دو یا چند افزونه مخرب بودند. طبق این مطالعه، نصب پلاگین های مخرب در طول زمان افزایش یافت و در مارس 2020 به اوج خود رسید.

محققان «اعتماد ضمنی به مقدار زیادی کد با دسترسی نامحدود به وب سرور» را عامل وضعیت وحشتناک امنیتی دانستند.

با استفاده از چارچوب YODA محققین، یافته‌های افزونه‌های بی اعتمادی که شما باید مطالعه کنید بر اساس تحلیل کد، رفتاری و فراداده 400000 نسخه پشتیبان از وب‌سایت ناشناس از CodeGuard بود.

صاحبان وب سایت افزونه های آلوده وردپرس را از بازارهای قانونی خریداری کردند

این مطالعه 8 ساله هزینه افزونه های مخرب و غیرقانونی وردپرس را در بازارهای قانونی تعیین کرد.

این نشان داد که بازارهای محبوب و قانونی، مانند ThemeForest، CodeCanyon، و Easy Digital Downloads، منابع 3685 افزونه مخرب وردپرس بودند.

محققان دریافتند که صاحبان وب سایت ها 41500 دلار برای پلاگین های آلوده فروخته شده در سایت های پلاگین پولی خرج کرده اند که ارزش حملات پس از بهره برداری 834000 دلار است. به طور مشابه، پلاگین های غیرقانونی برای توسعه دهندگان افزونه وردپرس 228000 دلار هزینه از دست دادن درآمد دارند.

به گفته محققان، اگرچه بازار سیستم های مدیریت محتوا بیش از 1 میلیارد دلار در سال تولید می کند، اما برای اطمینان از ایمنی و امنیت مشتریان کار کمی انجام شده است.

متعاقباً، کاربران مجبور بودند برای تعیین ایمن بودن یک افزونه وردپرس به شاخص‌های ساده مانند محبوبیت، رتبه‌بندی و بررسی‌ها اعتماد کنند. مهاجمان از این اعتماد ضمنی برای توزیع افزونه‌های مخرب وردپرس در بین کاربران ناآگاه سوء استفاده کردند.

علاوه بر این، آنها پایه کد پلاگین های رایگان محبوب را خریداری کردند، کدهای مخرب را تزریق کردند و منتظر به روز رسانی خودکار برای آلوده کردن وب سایت هایی بودند که از این افزونه رایگان استفاده می کردند.

محققان اظهار داشتند: «در حالی که صاحبان وب‌سایت به اکوسیستم افزونه اعتماد داشتند و در مجموع 7.3 میلیون دلار فقط برای افزونه‌های موجود در مجموعه داده ما هزینه کردند، متوجه شدیم که این اعتماد اغلب برای منافع پولی مهاجمان شکسته می‌شود».

علاوه بر این، توسعه دهندگان بدافزار، نویسندگان پلاگین های خوش خیم را جعل کردند تا افزونه های آلوده دزدی را توزیع کنند. محققان 1354 پلاگین دزدی را کشف کردند که در کمپین های تبلیغات بد استفاده می شد.

مجرمان سایبری نسخه‌های پلاگین پولی را دزدی کردند که یک گزینه آزمایشی ارائه می‌کردند و پلاگین‌های «ته‌شده» حاوی کدهای مخرب را معرفی می‌کردند. این مطالعه نشان داد که 97 درصد از پلاگین‌های نال شده از بازارهایی مانند vestathemes[.]com (96%)، wplocker[.]com (98%)، theme123[.]net (100%)، و themelot[.]net (100%) درصد رفتارهای مخرب از خود نشان دادند. صاحبان وب سایت حداقل 6223 افزونه مخرب را از بازارهای نال شده به دست آورده اند.

سونیل یو، مدیر ارشد امنیت اطلاعات در JupiterOne گفت: بررسی PITA ها نیز مشکل ساز است زیرا هزاران مورد از این PITA بدون منشأ مشخص، نتایج آزمایش یا نمودار جریان داده وجود دارد. "تیم های امنیتی رویکردهای ابتدایی دارند، اغلب نگاهی گذرا به آنچه من سه P می نامم ارائه می دهند: محبوبیت، هدف، و مجوز."

افزونه های مخرب وردپرس می توانند حملات ATO را آلوده کرده و فعال کنند

محققان دریافتند که افزونه‌های مخرب وردپرس با نصب وردپرس به سایر دارایی‌های سرورهای وب حمله می‌کنند. آنها افزونه های دیگر را آلوده کردند و از آسیب پذیری های موجود برای حفظ پایداری استفاده کردند. حداقل 40000 پلاگین آلوده پس از استقرار در معرض خطر قرار گرفتند.

علاوه بر این، محققان 10000 پوسته وب و تکنیک های مبهم سازی کد را برای پنهان کردن رفتار مخرب کشف کردند.

چنین سوء استفاده هایی می تواند منجر به تسخیر کامل وب سایت ها توسط مجرمان سایبری و سایر حملات احتمالی شود.

متأسفانه، صاحبان وب‌سایت‌ها، وب‌سایت‌های خود را از شر افزونه‌های مخرب وردپرس خلاص نمی‌کنند و به مهاجمان اجازه می‌دهند پایداری خود را حفظ کنند. بر اساس این تحقیق، تنها 10 درصد از صاحبان وب سایت ها اقدام به پاکسازی وب سایت های خود کردند که 12 درصد از وب سایت های ایمن مجدداً آلوده شدند.

علاوه بر این، این تحقیق نشان داد که در حالی که برخی از پلاگین های مخرب دیگر در بازار موجود نیستند، آنها همچنان در وب سایت های در معرض خطر وجود دارند.

جان بامبنک، شکارچی اصلی تهدید در Netenrich گفت: «وردپرس یکی از محبوب‌ترین CMS‌های جهان است که به هر کسی اجازه می‌دهد تا وب‌سایت‌های پویا ایجاد کند. "مشکل این است که به هر کسی اجازه می دهد تا وب سایت های پویا ایجاد کند.

اکثر مردم وب‌سایت‌هایشان در حالت «تنظیم و فراموش کردن» کار می‌کنند، به این معنی که تا زمانی که وب‌سایت «درست کار می‌کند» نمی‌دانند که آیا تغییراتی ایجاد شده است یا خیر.

 حداقل 47000 افزونه مخرب وردپرس در نزدیک به 25000 وب سایت فعال و منحصر به فرد نصب شده است که در معرض خطر حملات #accounttakeover توسط #جنایتکاران سایبری قرار دارد. #امنیت سایبری #Respectdataبرای توییت کلیک کنید

محققان اظهار داشتند که صاحبان وب سایت باید با توسعه دهندگان با تجربه و تیم های امنیتی همکاری کنند تا افزونه های مخرب وردپرس را از محیط های پس از توسعه پاک کنند.

به گفته کوری کلین، مشاور ارشد امنیت سایبری در nVisium، سازمان‌ها نیز باید افزونه‌های وردپرس را قبل از استقرار بررسی کنند: «این کار آسان‌تر می‌شود زیرا افزونه‌های وردپرس همگی به زبان PHP نوشته شده‌اند و می‌توانند کد منبع آن‌ها را به میل خود توسط هر کسی که می‌خواهد بررسی کند. مایل است این کار را انجام دهد.»

خدمات سئو سایت | سئو سایت وردپرس | آرتاکد نیلو بلاگ...
ما را در سایت خدمات سئو سایت | سئو سایت وردپرس | آرتاکد نیلو بلاگ دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت , طراحی سایت وردپرس ,وردپرس,سایت وردپرس, مقالات آموزشی , سفارش طراحی افزونه وردپرس , افزونه وردپرس , نویسنده : amirpedram بازدید : 144 تاريخ : سه شنبه 29 شهريور 1401 ساعت: 0:18

چهار جایگزین برتر سئو فرندلی در سایت های وردپرسی :

جایگزین های سئو فرندلی در سایت وردپرس

دلیلی برای محبوبیت وردپرس وجود دارد: استفاده از آن نسبتاً آسان است، عملکردهای زیادی را ارائه می دهد و گزینه های سفارشی سازی زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. و همچنین می تواند برای سئو عالی باشد.

اگر می دانید چه کاری انجام می دهید، می توانید از آن برای ساختاردهی، مدیریت و انتشار محتوا به گونه ای استفاده کنید که ترافیک ایجاد کند.

این به نوعی یک فروشگاه تک مرحله ای برای وبلاگ نویسی، مدیریت محتوا، تجارت الکترونیک و ساخت وب سایت است. و شاید بهتر از همه - رایگان است.

اما، راه اندازی سایت وردپرس خود بدون اشکال نیست.

برای یک چیز، شما مسئول به روز رسانی، امنیت و پشتیبان گیری خود هستید. روی کادر اشتباه در بخش تنظیمات کلیک کنید و ممکن است در برابر هکرها آسیب پذیر باشید.

و شما با به روز رسانی های مکرر سر و کار خواهید داشت زیرا برای ارائه عملکرد مورد نظر شما به شدت به پلاگین ها متکی است.

همچنین می تواند برای توسعه دهندگان وب مشکل ساز باشد. اگر مهارت بالایی در ایجاد وب سایت دارید، ممکن است رویکرد قالب وردپرس را محدود کنید.

در طرف دیگر طیف، اگر نمی دانید چگونه کدنویسی کنید، ممکن است بدون قابلیت کشیدن و رها کردن مشکل داشته باشید.

در نهایت، وردپرس یک نوع پلتفرم جک از همه تجارت است. خیلی کارها را به خوبی انجام می دهد اما در هیچ زمینه ای استثنایی نیست. این بدان معناست که شما ممکن است بخواهید عملکرد بیشتری در زمینه ای که برای شما مهم است داشته باشید.

در این مقاله، ما به 4 جایگزین وردپرس سازگار با سئو که بر اساس عملکرد اصلی جدا شده اند نگاه می کنیم و خلاصه ای سریع از هر کدام را به شما ارائه می دهیم تا بتوانید بهترین انتخاب را برای نیازهای خود داشته باشید.

میتوانید برای آشنایی بیشتر با سئو سایت وردپرس چیست پایان همین وبلاگ به مقاله ما مراجعه کنید

برای شروع آماده اید؟

پلتفرم های طراحی وب 1. Wix

اگر به دنبال یک پلتفرم آسان، همه کاره و کاملاً قابل تنظیم هستید که به سایت‌ها و افزونه‌های شخص ثالث نیاز ندارد، به Wix نگاه نکنید.

این گزینه همه چیزهایی را که در پلتفرم Wix نیاز دارید، از میزبانی گرفته تا مدیریت داده های ساخت یافته را در خود جای داده است. راهنمای گام به گام آنها به مبتدیان کمک می کند تا یک وب سایت زیبا بدون هیچ تجربه قبلی ایجاد کنند.

ویژگی های کلیدی:

  • راه حل میزبانی کامل
  • هیچ نرم افزاری برای نصب خودسرانه وجود ندارد.
  • سازنده بصری بکشید و رها کنید.
  • برنامه های افزودنی موجود است.
  • بهینه شده برای موبایل
  • ماژول وبلاگ.
  • فروشگاه تجارت الکترونیک.
  • ابزار رسانه های اجتماعی

طرفداران:

  • سازنده و پلتفرم وب سایت همه در یک.
  • نسخه رایگان موجود است.
  • طرح ها و قالب های از پیش ساخته شده.
  • زیر دامنه رایگان برای همه پلن ها در دسترس است.
  • دامنه سفارشی رایگان با برنامه های پولی موجود است.
  • پشتیبانی مشتری.

معایب:

  • هیچ گزینه ای برای حفظ کنترل کامل سایت شما با وردپرس وجود ندارد.
  • بدون دسترسی به کد منبع

2. مربع :

این گزینه همه کاره به شما این امکان را می دهد که به راحتی یک وب سایت در بستر کاملاً میزبانی شده Squarespace ایجاد کنید. برای استفاده از این سایت ساز بصری نیازی به تجربه قبلی ندارید.

Squarespace همه ویژگی‌های خود را در داخل میزبانی می‌کند، به این معنی که نمی‌توانید افزونه‌های شخص ثالث را نصب کنید یا از کدنویسی سفارشی استفاده کنید.

این یک راه‌حل عالی برای علاقه‌مندان و کسب‌وکارهای کوچک است که خودشان یک سایت حرفه‌ای بسازند، اگرچه اگر تنها کاری که انجام می‌دهید اجرای یک وب‌سایت اولیه باشد، می‌تواند راه‌حلی گران باشد.

ویژگی های کلیدی:

  • راه حل میزبانی کامل (از جمله ویدئو).
  • هیچ نرم افزاری برای نصب خودسرانه وجود ندارد.
  • سازنده بصری بکشید و رها کنید.
  • برنامه های افزودنی موجود است.
  • بهینه شده برای موبایل
  • ماژول وبلاگ.
  • فروشگاه تجارت الکترونیک.
  • ابزار رسانه های اجتماعی

طرفداران:

  • سازنده و پلتفرم وب سایت همه در یک.
  • نسخه رایگان موجود است.
  • طرح ها و قالب های از پیش ساخته شده.
  • زیر دامنه رایگان برای همه پلن ها در دسترس است.
  • دامنه سفارشی رایگان با اشتراک سالانه در دسترس است.
  • پشتیبانی مشتری.

معایب:

  • هیچ گزینه ای برای حفظ کنترل کامل سایت شما با وردپرس وجود ندارد.
  • بدون کدنویسی سفارشی
  • بدون دسترسی به کد منبع
  • بدون برنامه افزودنی شخص ثالث

3. Weebly :

اگر به دنبال ساده و مقرون به صرفه هستید، Weebly ممکن است بهترین گزینه شما باشد.

این سازنده سایت از یک رویکرد همه کاره استفاده می کند تا ایجاد وب سایت را برای همه، نه فقط برنامه نویسان و توسعه دهندگان وب، در دسترس قرار دهد.

Weebly به دلیل کاربری و SEO پسند بودن مورد احترام است، اما اگر در طرح رایگان هستید، وب سایت شما تنها به پنج صفحه محدود می شود.

ویژگی های کلیدی:

  • راه حل میزبانی کامل
  • هیچ نرم افزاری برای نصب خودسرانه وجود ندارد.
  • سازنده بصری بکشید و رها کنید.
  • برنامه های افزودنی موجود است.
  • بهینه شده برای موبایل
  • ماژول وبلاگ.
  • فروشگاه تجارت الکترونیک.
  • ابزار رسانه های اجتماعی

طرفداران:

  • سازنده و پلتفرم وب سایت همه در یک.
  • نسخه رایگان موجود است.
  • طرح ها و قالب های از پیش ساخته شده.
  • ساب دامنه رایگان در دسترس است.
  • برنامه های پریمیوم ارزان قیمت به 6.00 دلار در ماه می رسد.
  • دامنه سفارشی رایگان در دسترس با طرح های برتر.
  • پشتیبانی مشتری.

معایب:

  • هیچ گزینه ای برای حفظ کنترل کامل سایت شما با وردپرس وجود ندارد.
  • بدون دسترسی به کد منبع
  • نسخه رایگان شما را به حداکثر پنج صفحه محدود می کند.

4. سایت های گوگل:

ابزار ایجاد صفحه وب و ویکی گوگل، Google Sites یک راه رایگان و آسان برای ساخت یک وب سایت است.

از آنجا که توسط غول موتور جستجو توسعه داده شده است، به راحتی با سایر محصولات Google، از جمله Gmail، YouTube و Fitbit ادغام می شود.

ساخت، میزبانی و نگهداری با یک حساب Google، بدون هزینه میزبانی وب رایگان است.

با این حال، اگر می خواهید سایت خود را با Google Apps پیوند دهید، هزینه آن 50 دلار برای هر کاربر در سال است.

ویژگی های کلیدی:

  • Creator کنترل کاملی بر دسترسی و مجوزهای صفحه دارد.
  • ابزارها در هر جایی قابل دسترسی هستند.
  • می توان از آن به عنوان یک برنامه مدیریت پروژه اساسی استفاده کرد.
  • بسیاری از گزینه های توسعه وب و استقرار.
  • ویرایش در زمان واقعی.
  • از ابزارهای بهینه سازی سرعت وب سایت برای به حداقل رساندن زمان بارگذاری استفاده می کند.

طرفداران:

  • برای شروع سریع و آسان برای استفاده.
  • رایگان برای استفاده.
  • با سایر محصولات Google یکپارچه شده است.

معایب:

  • عملکرد محدود در مقایسه با سایر سازندگان وب سایت.
  • ممکن است با برنامه های غیر Google کار نکند.
  • گزینه های سفارشی سازی محدود
  • بدون ابزار سئو SEO و نمی توانید ابرداده ها را ویرایش کنید.
  • نمی تواند پیکسل های فیس بوک را ادغام کند.

سئو سایت وردپرس چیست

 

 

برچسب ها : سئو سایت , سئو سایت وردپرس , سئو چیست , سئو سایت چیست , سئو وردپرس چیست

 

 

 

خدمات سئو سایت | سئو سایت وردپرس | آرتاکد نیلو بلاگ...
ما را در سایت خدمات سئو سایت | سئو سایت وردپرس | آرتاکد نیلو بلاگ دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت چیست,خدمات سئو, خدمات سئو سایت , سئو , سئو سایت , seo,سئو وب سایت, بهینه سازی موتور جست و جو , متخصص سئو , متخصص سئو وردپرس, نویسنده : amirpedram بازدید : 135 تاريخ : شنبه 19 شهريور 1401 ساعت: 20:10

3 تکنیک مهم و اساسی در سئو سایت های وردپرسی :

تکنیک های اساسی در سئو سایت های وردپرسی

برخی از بزرگ‌ترین شرکت‌های نرم‌افزاری در جهان، سئو را به‌عنوان عامل محرک خود در دستیابی به وضعیت تک‌شاخ اعتبار می‌دهند: Canva، MailChimp - و این فهرست ادامه دارد.

سئو کانالی است که شرکت‌های نرم‌افزاری می‌توانند تقاضا را جذب کرده و آن تقاضا را به مشتریان پولی تبدیل کنند.

 اما اکثر شرکت‌های فناوری امروزه همان کتاب راهنمای سئو را مانند همه رقبای خود تکرار می‌کنند: بالای قیف، اطلاعات اولیه برای دریافت هرچه بیشتر ترافیک. مشکل؟ شما ترافیک مناسب می خواهید، نه بیشترین ترافیک.

در اینجا سه ​​تاکتیک غیر متعارف سئو به طور خاص برای شرکت‌های نرم‌افزاری برای متمایز شدن و جذب مشتری آورده شده است.

1) کلمات کلیدی کمتر رهبری فکری بیشتر :

محتوای مبتنی بر کلمات کلیدی برای بهینه سازی موتورهای جستجو حیاتی است. هدف کلی سئو، جذب تقاضای جستجوی موجود است. به عنوان مثال،

اگر شخصی برای مقایسه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) جستجو کند، می خواهید نرم افزار CRM شما به عنوان یک نامزد نشان داده شود.

با این حال، محتوای مبتنی بر کلمات کلیدی فقط می تواند شما را تا این حد سریع برساند. برای رتبه‌بندی ارگانیک محتوا، گوگل عوامل بی‌شماری را ارزیابی می‌کند که به تعیین تکه‌های محتوایی که کاربر هنگام جستجو می‌بیند کمک می‌کند. الگوریتم آنها محتوای عمیق و دقیق از منابع قابل اعتماد را در اولویت قرار می دهد.

و یکی از بهترین راه‌ها برای تبدیل شدن به یک منبع قابل اعتماد، ایجاد رهبری فکری در جایگاه خود است. هرچه افراد بیشتری به شما و برند شما اعتماد کنند، محتوای شما را به اشتراک بگذارند و به محتوای شما لینک دهند، بهتر است.

گوگل به برندهای واقعی با اعتماد در بازار خاص خود پاداش می دهد. یک عامل مهم در نحوه اندازه گیری آنها از طریق لینک های ورودی است که به وب سایت شما اشاره می کنند، همچنین به عنوان بک لینک شناخته می شوند. 

نه. نوع بک لینکی که فقط از طریق محتوا، برند و روابط واقعا عالی به دست می آید. نوعی که نتیجه واقعی ایجاد و تبلیغ یک محتوای ارزشمند است، مردم نمی توانند از انتشار آن جلوگیری کنند.

این جایی است که استراتژی رهبری فکری شما وارد عمل می شود:

 لینک سازی معمولی اسپم است. ارسال ایمیل های انبوه به وب سایت ها و درخواست از آنها برای پیوند به شما. در عوض، هدف شما این است که محتوایی بنویسید که تامل برانگیز و متمایز باشد که مردم نتوانند آن را به اشتراک بگذارند، به آن لینک دهند و آن را تبلیغ کنند. 

این محتوای رهبری فکری است و تأثیرات سودمند گسترده ای بر سئوی شما دارد زیرا بک لینک و توزیع بسیار بیشتری نسبت به فهرست های کلیدواژه مانند "5 بهترین نرم افزار CRM امسال" به دست می آورد.

به عنوان مثال، من یک قطعه برای وبلاگ شرکت نرم افزاری خود نوشتم که چگونه داده ها در سیستم عامل هایی مانند Google Analytics به شما دروغ می گویند. 

هدف از آن به‌دست آوردن رتبه‌بندی کلمات کلیدی نبود، بلکه به‌منظور افزایش اشتراک‌های اجتماعی، تعامل و ویروس‌پذیری بود. 

از لحن قوی و قابل توجهی استفاده کردم. من از موضع خود با مثال هایی حمایت کردم. من خوانندگان را با یک سوال آخر گذاشتم که آنها را به اشتراک گذاشت. 

سپس، فهرست و شبکه خود را ایمیل کردم. در عرض چند هفته، صدها بک لینک از وب سایت های معتبری که پست را به اشتراک می گذاشتند ایجاد کردم - بک لینک های بیشتری از اکثر وب سایت ها با یک مقاله دریافت می کنند.

اگر بخواهم یک پست دیگر با عنوان «XX بهترین ابزار» بنویسم، مانند اکثر شرکت‌های نرم‌افزار، بدون سهم، لینک صفر و بدون تأثیر نام تجاری باقی می‌ماندم. هیچ کس نمی خواهد محتوای خسته کننده و اساسی را به اشتراک بگذارد. در حالی که نباید از ایجاد محتوای مبتنی بر کلیدواژه که تقاضا را جذب می کند، دست بکشید، همچنین باید به شدت بر روی محتوای رهبری فکری تمرکز کنید که پتانسیل ویروسی بسیار بیشتری دارد و برای کل استراتژی سئوی شما مزایایی ایجاد می کند. سپس، آن قطعه از محتوا را در همه کانال ها توزیع و بازاریابی کنید تا تأثیر خود را به حداکثر برسانید.

2. استراتژی انحصار SERP:

انتشار محتوای جدید همیشه سریعترین راه برای ایجاد سرنخ، فروش و درآمد نیست. رتبه بندی ارگانیک محتوای جدید به زمان نیاز دارد. به خصوص اگر برند شما تثبیت نشده باشد و سابقه موفقیت نداشته باشید. به جای انتشار انبوه، استراتژی انحصار SERP را به کار بگیرید: شرکت نرم افزاری خود را در لیست همه گردآوری ها و مقایسه ها در فضای خود برای کلمات کلیدی ارزشمند قرار دهید.

برای مثال، اگر شرکت نرم‌افزاری شما یک نرم‌افزار CRM است، می‌خواهید کلمات کلیدی مانند «بهترین CRM» را جستجو کنید، فهرستی از 20 قطعه برتر رتبه‌بندی محتوا برای این کلمه کلیدی ایجاد کنید و سپس به آن وب‌سایت‌ها اطلاع رسانی کنید. تا CRM خود را در لیست قرار دهید. این استراتژی انحصار SERP است.

این به شما امکان می‌دهد در روزها و نه ماه‌ها در مقابل هزاران جستجو قرار بگیرید. به جای اینکه یک قطعه جدید منتشر کنید و ماه ها منتظر بمانید تا به طور ارگانیک رتبه بندی شود، به محتوای موجود که قبلاً ترافیک را هدایت می کند، ضربه می زنید. و از آنجایی که بسیار مرتبط است، در صورت اجرای یک کمپین موفق، می‌توانید در چند روز خریداران واجد شرایط را به سمت وب‌سایت خود هدایت کنید.

هدف نهایی شما این است که در هر پست رتبه بندی برای لیست یا مقایسه کلمات کلیدی در فضای خود فهرست شوید، از این رو نام "انحصار SERP" نامیده می شود. با استفاده از مثال "بهترین CRM"، این کلمه کلیدی با توجه به ابزارهای SEO، 9000 جستجوی منحصر به فرد در ماه دریافت می کند. مقالات بی‌شماری برای رتبه‌بندی CRM‌های برتر وجود دارد، که همگی فرصتی برای شما هستند تا با خالق مقاله تماس بگیرید و از او بخواهید نرم‌افزار شما را امتحان و بررسی کند.

اگر واقعاً محصول فوق‌العاده‌ای باشد، آن‌ها خوشحال خواهند شد که آن را در فهرست خود به خوانندگان خود توصیه کنند، زیرا برای آنها و خوانندگانشان یک برد-برد است.

هنگام ارائه محصول خود به این صاحبان سایت، همیشه از خود بپرسید:

چه کاری می توانم انجام دهم تا این برای آنها و نه فقط من ارزشمند باشد؟ آیا می توانید به آنها یک معامله وابسته بدهید تا درصدی از فروش ناشی از فهرست شما را دریافت کنند؟

 آیا می توانید دسترسی رایگان مادام العمر برای استفاده از این ابزار را برای آنها فراهم کنید تا بتوانند شما را واقعاً بررسی و رتبه بندی کنند؟ 

این استراتژی برای شرکت‌های نرم‌افزاری فوق‌العاده مؤثر است، زیرا محتوای بسیار زیاد است که بهترین ابزارها را در یک جایگاه خاص رتبه‌بندی می‌کند. از آن استفاده کنید تا خریداران واجد شرایط را در عرض چند هفته و نه سال ها به سایت خود هدایت کنید.

3. محتوای فعال کننده فروش برای سئو سایت:

محتوای فعال کننده فروش برای سئو یک استراتژی قدرتمند برای رتبه بندی مستقیم در نتایج جستجوی ارگانیک جستجوهای مارک رقبا است.

 فروش کلیدی محتوا را برای سئو فعال می کند اغلب از سه فرمول متمایز پیروی می کند: چرا، بهترین، در مقابل. به عنوان مثال: X محصول در مقابل Y محصول: کدام بهتر است؟

 اینها محتوای کلیدی میانی تا انتهایی هستند که مردم هنگام تصمیم گیری برای خرید به دنبال آن هستند. آنها می خواهند یاد بگیرند که چرا یک ابزار خاص برای نیازهای شخصی آنها بهترین است.

ایجاد این نوع محتوا ممکن است غیر منطقی به نظر برسد: چرا برخی از نکات مثبت یک رقیب را برجسته می کنید؟ 

خب به دلایل زیادی اگر تنها کاری که انجام می دهید این باشد که در مورد بد بودن پیشنهاد یک رقیب صحبت کنید، مصرف کنندگان به برند شما اعتماد نخواهند کرد. صحبت کردن فقط به صورت منفی در مورد رقیب شما ناصادقانه است و مصرف کنندگان می توانند به درستی آن را ببینند. 

در عوض، هدف شما این است که متمایز شوید - به طور مثبت در مورد یک رقیب صحبت کنید، اما تصدیق کنید که محصول شما کجا و برای چه کسی می درخشد.

تعصب خود را کنار بگذارید و یک قطعه مقایسه بنویسید که توضیح دهد چرا نرم افزار شما برنده مخاطب هدف شماست. 

با ایجاد قطعات مقایسه، شما شروع به رتبه بندی برای جستجوهای مارک رقبا خواهید کرد. به عبارت دیگر، اگر رقیب شما "برند X" است، می توانید با ایجاد یک قطعه مقایسه مانند "برند X در مقابل برند شما" در جستجوهای "برند X" در گوگل رتبه بندی کنید.

محتوای فعال‌سازی فروش همه‌کاره است و کلمات کلیدی را که می‌توانید هدف‌گیری کنید، گسترش می‌دهد و متعاقباً تقاضای بیشتری را از بازار هدف شما جذب می‌کند که ممکن است از وجود شما اطلاعی نداشته باشد. 

همراه با دو استراتژی ذکر شده در بالا، یک راه مطمئن برای افزایش سرنخ، فروش و درآمد واجد شرایط برای شرکت نرم افزاری شما است

برچسب ها : سئو سایت , سئو سایت وردپرس , سئو چیست , سئو سایت چیست , سئو وردپرس چیست

خدمات سئو سایت | سئو سایت وردپرس | آرتاکد نیلو بلاگ...
ما را در سایت خدمات سئو سایت | سئو سایت وردپرس | آرتاکد نیلو بلاگ دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت چیست,سئو سایت وردپرس چیست, خدمات سئو سایت , سئو , سئو سایت , seo,سئو وب سایت, بهینه سازی موتور جست و جو , متخصص سئو , متخصص سئو وردپرس, نویسنده : amirpedram بازدید : 143 تاريخ : شنبه 19 شهريور 1401 ساعت: 20:12

3 ابزار مهم خارجی برای بهبود خوانایی در سئو :

ابزار های بهبود خوانایی در سئو

آیا تا به حال سعی کردید چیزی را بخوانید تا از سختی آن معذب شوید؟ این برای همه اتفاق می افتد، حتی برای بهترین افراد تحصیل کرده و کتابخوان.

من شخصاً سعی کردم در سه موقعیت جداگانه با "موبی دیک" مقابله کنم، اما مدتی بعد از اینکه Pequod به سفر بدش می‌آید، آن را رها کردم. علیرغم اینکه به عنوان یکی از، اگر نگوییم، بهترین رمان آمریکایی، تحسین شده است، اما آنقدر فشرده است که برای من خواندنی لذتبخش نیست.

و این فقط رمان‌ها نیستند که وقتی خواندن و درک آن‌ها مشکل است، مردم را ناامید می‌کنند – صفحات وبی که ضعیف نوشته شده‌اند، پرکلام هستند یا مشکلات خوانایی دیگری دارند اغلب به سرعت توسط بازدیدکنندگان رها می‌شوند.

و فراموش نکنیم که موتورهای جستجو یک کپی خوش نوشته و ساختار یافته را دوست دارند. محتوای باکیفیت همچنان نام بازی است و بدون آن به سختی می توان رتبه های بالایی را کسب کرد.

در حالی که زمان ماندن یک عامل مستقیم رتبه‌بندی گوگل نیست، در کنار نرخ کلیک و نرخ پرش، معیار خوبی برای ردیابی سلامت یک صفحه وب ارائه می‌دهد.

و البته، متون سخت خوان، بازدیدکنندگان را قبل از اینکه بتوانند در صفحه شما اقدام کنند، دور می کند.

بنابراین، به عنوان یک متخصص سئو، باید از خوانایی کپی خود آگاه باشید و فعالانه اقداماتی را برای افزایش آن انجام دهید.

فاکتورهای زیادی وجود دارد که به سهولت مصرف اطلاعات نوشته شده در یک صفحه وب کمک می کند، از جمله فونت، طرح بندی و طرح های رنگی، اما برای این قطعه، ما فقط بر روی کپی تمرکز می کنیم.

چه چیزی باعث خوانایی خوب در سئو میشود؟

خوانایی بر اساس عوامل زیادی از جمله کلمات در هر جمله و طول و دشواری کلمات استفاده شده است. 

کلماتی که تعداد هجاهای بالاتری دارند معمولاً خواندن آنها نسبت به مترادف های کوتاه ترشان چالش برانگیزتر است. برای مثال، «رفت» راحت‌تر از «پیشرفت» یا «پیشرفت» خوانده می‌شود.

رایج ترین اندازه گیری برای خوانایی در زبان انگلیسی، آزمون Flesch-Kincaid است که دو تست است: یکی اندازه گیری سهولت خواندن و دیگری اندازه گیری سطح نمره. 

برای سهولت در خواندن، هر چه نمره بالاتر باشد، خواندن آن آسان تر است. سطح درجه نشان می دهد که چه سطحی از تحصیلات برای درک آن لازم است. 

بنابراین، شما چک کرده اید، و با نمرات ضعیف برگشته اید. چه کار میکنی؟ 

می‌توانید به صورت دستی آن را مرور کنید و مکان‌هایی را شناسایی کنید که محتوای شما در آن‌ها درگیر می‌شود، جملات را تقسیم کنید، کلمات طولانی‌تر را با مترادف‌های قابل فهم راحت‌تر تعویض کنید و ساختارهای غیرفعال را به موارد فعال تغییر دهید. یا می توانید فناوری را برای خود به کار بگیرید. 

3 ابزار برای بهبود خوانایی و سئو شما :

1. Microsoft Word Editor

اگر قبلاً تا حدودی با نمرات Flesch-Kincaid آشنا هستید، به احتمال زیاد به دلیل Microsoft Word است. 

سهولت خواندن در ویژگی‌های نرم‌افزار محبوب پردازش کلمه گنجانده شده است، و این یک راه عالی برای به دست آوردن یک دید کلی از نحوه خواندن مقاله شما است.

از تب Review بر روی Spelling and Grammar کلیک کنید. پس از تکمیل غلط‌گیری املا، می‌توانید آمار سند را مشاهده کنید.

در بخش Readability، آماری برای سهولت خواندن، سطح نمره و جملات غیرفعال دریافت خواهید کرد.

این ویژگی همراه با نرم افزار رایگان است، بنابراین اگر از Word استفاده می کنید، باید از آن استفاده کنید.

اگر از Word استفاده نمی کنید، نگران نباشید – هنوز چند ابزار خوب وجود دارد که می توانید برای بررسی آمار خوانایی استفاده کنید. برای آشنایی با آنها به ادامه مطلب بروید.

2. ابزار خوانایی قابل خواندن readable :

Readable "قوی ترین ابزار امتیازدهی خوانایی جهان" است. این ویژگی های بسیاری را ارائه می دهد، از جمله قابلیت هایی که به طور خاص برای وب سایت ها طراحی شده اند.

به جای استفاده از نمره Flesh-Kincaid، استانداردهای خود را دارد که یک نمره (A تا E) به متن شما اختصاص می دهد. همچنین معیارهای دستیابی را ارائه می دهد تا به شما کمک کند بفهمید چند درصد از مخاطبان شما می توانند محتوا را درک کنند.

ابزار خوانایی وب‌سایت آن محتوای وب‌سایت شما از جمله سرصفحه، پاورقی و متن غیرمحتوا را اسکن می‌کند، امتیاز می‌دهد و به طور مداوم نظارت می‌کند.

همچنین به شما این امکان را می دهد که چگالی کلمات کلیدی را بررسی کنید تا به شما کمک کند از تحت فشار قرار گرفتن گوگل برای پر کردن کلمات کلیدی جلوگیری کنید.

استفاده از Readable نیاز به اشتراک دارد. افراد می توانند با 4 دلار در ماه به ابزارهای آن دسترسی داشته باشند، در حالی که برنامه های کسب و کار کوچک و آژانس آن به ترتیب 24 دلار در ماه و 69 دلار در ماه است.

امتیازدهی وب سایت فقط در دو سطح بالاتر در دسترس است.

ابزار های معرفی شده کاملا کاربردی در تنظیم خوانایی برای سئو سایت هستند و حتما به شما پیشنهاد میکنیم که برای سئو سایت وردپرس خود حتما آن ها امتحان کنید.

3. تست خوانایی WebFX :

تست خوانایی WebFX روشی سریع برای بررسی نمره محتوای شما است. می‌توانید متن را کپی و جای‌گذاری کنید، URL صفحه را وارد کنید، یا کدی را برای آزمایش کل صفحه یا یک منطقه درج کنید.

این یک نمای کلی سریع از سهولت خواندن و گروه سنی قابل درک آن و همچنین چندین امتیاز برای متن شما فراهم می کند.

شما آمار جملات، کلمات پیچیده، کلمات در هر جمله و میانگین هجاهای هر کلمه را دریافت می کنید.

نظرات در مورد اینکه کدام استاندارد خوانایی دقیق تر است متفاوت است، بنابراین WebFX پنج انتخاب را در اختیار شما قرار می دهد.

علاوه بر Flesch-Kincaid، امتیاز Gunning Fog، شاخص SMOG، شاخص Coleman-Liau و شاخص خوانایی خودکار شما را نیز محاسبه می کند. 

استفاده از تست خوانایی WebFX رایگان است. 

 

خدمات سئو سایت | سئو سایت وردپرس | آرتاکد نیلو بلاگ...
ما را در سایت خدمات سئو سایت | سئو سایت وردپرس | آرتاکد نیلو بلاگ دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت چیست,خدمات سئو, خدمات سئو سایت , سئو , سئو سایت , seo,سئو وب سایت, سئو سایت وردپرس چیست, متخصص سئو , متخصص سئو وردپرس, نویسنده : amirpedram بازدید : 124 تاريخ : چهارشنبه 16 شهريور 1401 ساعت: 15:56

نشانه هک شدن سایت وردپرس (و نحوه رفع آن) :

نشانه های هک شدن در وردپرس

بله، نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد وردپرس یا هر وب سایت شما هک شده است، و بله راه هایی برای رفع آن وجود دارد. این مقاله پنج راه را ارائه می دهد که می توانید متوجه شوید که وب سایت شما هک شده است یا خیر، و سپس چند راه برای حل هک ارائه می دهد.

به یاد داشته باشید که یک مهاجم مخرب راه های مختلفی برای دسترسی دارد. ممکن است یک بدافزار یا یک پلاگین شرور باشد، اما ممکن است چیز شوم تری باشد، مثلاً ایمیل شما هک شده باشد یا گوشی هوشمند/رایانه شما دارای نرم افزارهای جاسوسی باشد. در اینجا چند نشانه وجود دارد که نشان می دهد وب سایت شما هک شده است.

1 - شما نمی توانید وارد حساب کاربری خود شوید

اگر نمی توانید وارد حساب کاربری خود شوید، این یک نشانه کلاسیک است که نشان می دهد شما هک شده اید. با این حال، علیرغم اینکه یک نشانه کلاسیک است، یکی از کمترین موارد رایج است. بسیاری از هکرها نمی خواهند شما متوجه شوید که هک شده اید. این به آن‌ها اجازه می‌دهد اطلاعات مشتری شما را جمع‌آوری کنند و/یا شما را در وب‌سایت خود نگه می‌دارند تا بتوانند به بهره‌برداری از آن ادامه دهند. 

چند هک عالی وردپرس وجود دارد که باید دو یا سه بار وارد آن شوید. می گوید که رمز عبور شما یکی دو بار اول اشتباه است و بار سوم به شما اجازه ورود می دهد. این به این دلیل است که هک وردپرس در واقع درخواست شما را پردازش می کند.

 با سومین تلاش برای رمز عبور واقعی خود، به شما اجازه دسترسی داده می شود و هر اثری از هکر ناپدید می شود.

2 - فایل ها و اسکریپت های ناشناخته

برای کسانی از شما که در مورد برنامه نویسی می دانید، ممکن است بتوانید وب سایت خود را از هرگونه بدافزار و خطرات امنیتی پاک کنید. اگر مهارت دارید، می توانید کد وردپرس خود را بررسی کنید، ممکن است متوجه اسکریپت های ناشناخته و احتمالاً فایل های ناشناخته در وردپرس خود شوید.

 این اغلب به این دلیل است که افزونه‌های شرور، فایل‌های خود را پشت سر می‌گذارند که ممکن است بعداً توسط هکرها یا سایر بدافزارها استفاده شود.

3 - وب سایت شما به کندی شروع به کار کرد

این سیگنالی است که نشان می دهد شخصی به دلایل ناپسند از وب سایت شما استفاده می کند. این می تواند هر چیزی باشد، از افرادی که از تصاویر شما لینک می دهند و از پهنای باند شما استفاده می کنند، تا افراد اسپم که از وب سایت امن Google شما به یکی از وب سایت های شرور خود هدایت می شوند.

دلیل دیگری که ممکن است بارگذاری وب سایت شما بسیار بیشتر از حد معمول طول بکشد این است که ممکن است به خطر بیفتد و به عنوان بخشی از یک بات نت در مقیاس بزرگتر استفاده شود. 

در سال 2018، محققان 20000 وب سایت وردپرس در معرض خطر را شناسایی کردند که به عنوان یک بات نت برای انجام حملات سایبری کار می کردند.

4 - موارد اضافه شده به وب سایت شما

یک ترفند احمقانه این است که پنجره های بازشو به وب سایت خود اضافه کنید. احمقانه است زیرا شما را در مورد هک هشدار می دهد و باعث واکنش شما می شود. 

در واقع، آنها لینک هایی را به وب سایت های هرزنامه اضافه می کنند که در آن بینندگان بی گناه شما از بین می روند. پس از مدتی به دلیل مشکوک بودن سایت توسط موتورهای جستجو تحریم می شوید.

مراقب باشید تمامی این موارد مخرب روی سئو شما تاثیر منفی میگذارد.

5 - ترافیک یا درآمد وابسته شما کاهش یافته است

این یکی دیگر از نشانه های کلاسیک است که نشان می دهد وب سایت شما هک شده است. مهاجم از ترافیک شما و شاید حتی پول وابسته شما برای اهداف خود استفاده می کند. اغلب، این رفتارهای عجیب و غریب در تجزیه و تحلیل شما است که به شما در مورد هک وردپرس هشدار می دهد.

چطوری میشه اینو تعمیر کرد

اول از همه، شما باید منبع حمله را شناسایی کنید. اگر نه، می توانید گزارش های دسترسی سرور خود را بررسی کنید. هنگامی که می دانید حمله از کجا آمده است، می توانید اقداماتی را برای مسدود کردن آن آدرس IP انجام دهید.

سپس باید شروع به تغییر رمزهای عبور خود کنید - برای حساب وردپرس خود، و همچنین هر حساب FTP یا میزبانی مرتبط با سایت شما. حتماً از رمزهای عبور قوی استفاده کنید که حدس زدن آنها دشوار است.

علاوه بر این، می‌توانید ایمیل اصلی وردپرس را فقط در صورت بروز مشکل تغییر دهید:

 باید افزونه های خود را مرور کنید تا متوجه شوید که آیا یکی از آنها باعث ایجاد مشکل شده است یا خیر. اگر افزونه امنیتی نصب کرده اید، لاگ های آن را بررسی کنید تا ببینید آیا سرنخ هایی وجود دارد یا خیر.

شما باید از طریق افرادی که به آنها مجوز داده اید بروید، زیرا ممکن است درگیر یک کلاهبرداری وردپرس یا یک وب سایت جعلی شده باشند و ناآگاهانه اطلاعات خود را از دست داده باشند.

همچنین ممکن است لازم باشد به میزبان وب خود نیز مشکوک شوید زیرا آنها اغلب هک می شوند یا اطلاعات مشتری را به صورت آنلاین بدون هیچ گونه احراز هویت امنیتی افشا می کنند.

اگر هنوز مطمئن نیستید با یک شرکت امنیتی وب سایت مانند Sucuri یا سرویسی مانند WP-Masters تماس بگیرید تا به آنها اجازه دهید وب سایت شما را اجرا کنند، آن را تعمیر کنند، هکرها را حذف کنند، بدافزار را حذف کنند و کنترل کامل وب سایت خود را دوباره به دست آورند. این اغلب تنها راه قطعی برای بازگرداندن کنترل کامل وب سایت شما است. در نهایت، باید هر کد مخربی که ممکن است به سایت شما تزریق شده باشد را پاک کنید.

همچنین میتوانید برای انجام خدمات سئو سایت وردپرس خود نیز به ما یعنی تیم حرفه ای سئو سایت مراجعه کنید

سئو سایت چیست و چگونه کار میکند این یکی از بهترین مقالات ما برای شناخت سئو است.

خدمات سئو سایت | سئو سایت وردپرس | آرتاکد نیلو بلاگ...
ما را در سایت خدمات سئو سایت | سئو سایت وردپرس | آرتاکد نیلو بلاگ دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت چیست,خدمات سئو, خدمات سئو سایت , سئو , سئو سایت , seo,سئو وب سایت, سئو سایت وردپرس چیست, متخصص سئو , متخصص سئو وردپرس, نویسنده : amirpedram بازدید : 122 تاريخ : سه شنبه 15 شهريور 1401 ساعت: 18:59

تقویت استراتژی سئو با ویدئو ها در دیجیتال مارکتینگ :

استراتژی سئو با ویدئو

وقتی در مورد ایجاد یک استراتژی ویدیویی صحبت می کنیم، مردم معمولا آن را به عنوان یافتن در یوتیوب می بینند. و دلیل خوبی دارد - هر ماه میلیاردها کاربر به این پلتفرم دسترسی دارند.

و سپس یک بحث اجتناب ناپذیر پیش می آید: "من فکر نمی کنم محصول یا خدمات من برای YouTube مناسب باشد."

با این حال، ایجاد و بازاریابی ویدیوها بسیار فراتر از قابلیت یافتن YouTube است.

ویدیوها می‌توانند محتوای شما را بهتر کنند، محصولتان را آسان‌تر درک کنند و برندتان را معتبرتر و مرتبط‌تر کنند. علاوه بر این، ویدیوها همچنان در صفحه 1 نتایج جستجوی Google برای تعداد فزاینده‌ای از جستارها قرار می‌گیرند.

حتی فراتر از آن، یک استراتژی ویدیویی خوب می‌تواند تلاش‌های کلی سئو سایتتان را افزایش دهد. در اینجا چگونگی آن است.

1. درک عمیق تر از سفر خرید مشتریانتان :

تحقیق کلمات کلیدی ویدیویی به شما امکان می‌دهد تا در مورد پرسش‌هایی که مخاطبان هدفتان هنگام جستجوی ویدیوها استفاده می‌کنند، کشف کنید.

دانستن اینکه چگونه مخاطبان هدفتان ویدیوهای مرتبط را جستجو می‌کنند، می‌تواند به شما درک بهتری از سفرهای خرید، مشکلاتی که برای حل آن‌ها تلاش می‌کنند و وظایفی که سعی در تکمیل آنها دارند، به شما بدهد.

وقتی به محتوای ویدیویی روی می‌آوریم، تمایل داریم به دنبال محتوای اطلاعاتی یا سرگرم‌کننده بگردیم، اما همچنین ممکن است بتوانیم فرصت‌های محتوایی را که طبیعتاً نیازهای مشتریان را به بهترین شکل در قالب ویدیو برطرف می‌کند، کشف کنیم: ویدیوهای چگونه، نمایش محصول، مقایسه، و به زودی. یک استراتژی بازاریابی جامد باید همیشه شامل هر دو بخش از سفرهای خرید باشد.

اگر پیشنهادات خودکار گوگل و یوتیوب را مقایسه کنید، متوجه خواهید شد که جستجوی یوتیوب نوع خاصی از مخاطبان را جذب می کند. برای مثال، اگر گوگل کروم‌بوک را در گوگل جستجو کنید، بهترین پیشنهادها لپ‌تاپ گوگل کروم‌بوک، شارژر گوگل کروم‌بوک و قیمت گوگل کروم‌بوک خواهد بود – هر سه به وضوح نشان‌دهنده یک هدف تجاری (یعنی شروع یک سفر خرید) هستند.

برخی از پیشنهادات برتر YouTube برای Google Chromebook این است که Google Chromebook روشن نمی‌شود و آموزش Google Chromebook برای مبتدیان، که منعکس کننده یک هدف اطلاعاتی است، احتمالاً برای مالک فعلی محصول.

با این حال، همه پیشنهادات YouTube دارای هدف اطلاعاتی نیستند. بر اساس تکمیل خودکار یوتیوب، مردم از این پلت فرم برای یافتن نظرات مشتریان فعلی برند، جعبه‌گشایی ویدیوها و همچنین اطلاعات مربوط به مدل‌های خاص استفاده می‌کنند.

و با این حال، به نظر می‌رسد سفرهای خرید مبتنی بر یوتیوب با آنچه در گوگل اتفاق می‌افتد بسیار متفاوت است، که باعث می‌شود پیشنهادات یوتیوب افزوده‌ای قدرتمند به هر استراتژی تحقیق کلیدواژه باشد.

الگوی مشابهی برای جستجوی Google Video اعمال می‌شود، که اغلب زاویه یا سفر خرید دیگری را که مخاطبان هدف شما ممکن است هنگام تحقیق در مورد گزینه‌هایشان طی کنند، نشان می‌دهد.

مانند جستجوی معمولی Google، بخش ویدیوی Google پیشنهادات «جستجوی مرتبط» را در زیر نتایج جستجوی ارگانیک ایجاد می‌کند. در اینجا مجدداً، جستجوهای مرتبط با ویدیو با جستجوهایی که هنگام استفاده از جستجوی اصلی Google مشاهده می‌کنید متفاوت است و نشان می‌دهد که افراد از ویدیوهای Google برای اهداف مختلف استفاده می‌کنند:

به این ترتیب، جستجوهای مرتبط با Google Videos به شما این امکان را می دهد که کلمات کلیدی را پیدا کنید که اگر فقط به نتایج جستجوی معمولی گوگل تکیه می کردید، از دست می دادید. 

به طور خلاصه، هنگامی که شروع به تحقیق در مورد جستجوهای ویدئویی می کنید، درک بهتری از بازار هدف خود و جایی که محصولتان ممکن است در آن قرار گیرد به دست می آورید. استراتژی کلی سئو سایتان نسبت به رقبایتان اطلاعات بهتری پیدا می کند.

در مورد یک راه خوب برای یافتن فرصت های جدید "محتوای مفید" صحبت کنید! 

خدمات سئو سایت | سئو سایت وردپرس | آرتاکد نیلو بلاگ...
ما را در سایت خدمات سئو سایت | سئو سایت وردپرس | آرتاکد نیلو بلاگ دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت چیست,خدمات سئو, خدمات سئو سایت , سئو , سئو سایت , seo,سئو وب سایت, بهینه سازی موتور جست و جو , سئو سایت وردپرس چیست , متخصص سئو وردپرس, نویسنده : amirpedram بازدید : 120 تاريخ : سه شنبه 15 شهريور 1401 ساعت: 14:30

نکات بازاریابی رسانه های اجتماعی از دید کاربران :

بازاریابی رسانه های اجتماعی

بسیاری از صاحبان سایت‌ها بازاریابی رسانه‌های اجتماعی را نادیده می‌گیرند که می‌تواند به پیشرفت کسب‌وکارشان کمک کند. آنها نمی دانند که استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی چقدر می تواند قدرتمند باشد. مقاله زیر ابزارهای مفیدی را ارائه می‌کند که به شما توصیه می‌کند چگونه یک تبلیغ موفق بازاریابی رسانه‌های اجتماعی را به درستی شروع کنید.

توییتر ممکن است راهی عالی برای تبلیغ شرکت شما باشد. اگر برای مطالعه نحوه عملکرد توییتر وقت بگذارید، می توانید کسب و کار خود را توسط صدها و حتی هزاران مشتری بالقوه مشاهده کنید. حتماً در مورد بخش‌های مختلف توییتر، کلمات کلیدی و هر چیز مهم دیگری در مورد نحوه عملکرد توییتر اطلاعات کسب کنید.

مطالب جدید را به طور مرتب و منظم ارسال کنید. این امر با میزان اشتراکی که در روزنامه ها و مجلات انجام می شود نشان می دهد. یکنواختی محتوای تازه باعث تشویق بازدیدهای منظم می شود.

این به بازدیدکنندگانی که محتوای شما را می‌خوانند این امکان را می‌دهد که بلافاصله پست را با دیگران به اشتراک بگذارند. این واقعاً می تواند پایگاه بازدیدکنندگان وبلاگ شما را افزایش دهد، به این معنی که بازدیدکنندگان بیشتری به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند می شوند.

از بازاریابی ایمیلی در کنار شبکه های اجتماعی استفاده کنید:

همچنین می‌توانید برای مثال با افزودن پیوندی به صفحه ثبت نام، دیگران را تشویق کنید تا در خبرنامه شما ثبت نام کنند.

یک حساب توییتر برای ارسال خودکار هر یک از وبلاگ های اینترنتی خود راه اندازی کنید. حتی می‌توانید به‌عنوان بخشی از کمپین به‌روزرسانی خود، پیوندهایی به به‌روزرسانی‌ها از سایر وب‌سایت‌های با کیفیت ارسال کنید. آنها دوست خواهند داشت که در فید یک شرکت ذکر شوند و دنبال کنندگان پست های شما از محتوای عالی که ارائه می کنید لذت خواهند برد.

نمایه رسانه های اجتماعی شما می تواند برای آوردن مشتریان به کسب و کار شما و تشویق افراد به بازدید حضوری یا هدایت آنها به سمت محصولات شما به صورت آنلاین استفاده شود. می توانید رویدادهایی مانند افتتاح فروشگاه، افتتاح فروشگاه های جدید یا سایر اطلاعاتی که ممکن است برای خوانندگان شما جالب باشد را اعلام کنید. اگر مردم آن را کاری جالب بدانند در شبکه های اجتماعی با شما ارتباط برقرار می کنند.

برای منفی‌هایی که همراه با بازاریابی رسانه‌های اجتماعی است، آماده باشید. ممکن است ببینید که افراد زیادی شرکت و محصولات شما را دوست دارند، چه مردم خوشحال باشند و چه شاکی. به آن پشت نکنید بلکه به آنها پاسخ دهید و به مشتریانی که ناراضی هستند کمک کنید.

به یاد داشته باشید که هدف اصلی حضور در رسانه های اجتماعی فقط تبلیغ کالا یا خدمات نیست:

شما می توانید از طریق رسانه های اجتماعی چیزهای زیادی در مورد مشتریان بالقوه خود بیاموزید. این همچنین به تشویق تعامل آنها با هر دو شما برای توسعه تعامل با برند کمک می کند. شما می توانید درباره محصول یا خدمات خود بحث کنید، مهمتر از آن می توانید از شبکه های اجتماعی برای داشتن روابط بهتر با مشتری نیز استفاده کنید.

در مورد شبکه های اجتماعی کمی تحقیق کنید. منابع زیادی در اینترنت برای کمک به شما وجود دارد.

با افرادی که وبلاگ رسانه های اجتماعی دارید به خود ببالید. می توانید به دیگران اطلاع دهید که دوستان شما چقدر محبوب هستند و آنها را در فیس بوک و توییتر به اشتراک بگذارید. همچنین پیوندهایی را به تمام صفحات دیگر خود ارسال کنید.

برای بازاریابی موفق تر، حساب فیسبوک خود را به روز نگه دارید. مردم از به‌روزرسانی‌ها لذت می‌برند و اگر محتوای صفحه شما تازه نباشد، علاقه خود را به صفحه شما از دست خواهند داد. پست وبلاگ خود را در فیس بوک به اشتراک بگذارید. این کار تلاش های بازاریابی شما را به سادگی دو برابر می کند.

شما باید با پوسترهای دیگر در تالارهای گفتگوی عمومی دوستانه بمانید. هر کاربر این پتانسیل را دارد که وفادارترین مشتری شما شود، و شما می توانید با ارائه اطلاعات ارزشمند بدون فروش سخت، اعتماد به نفس ایجاد کرده و الهام بخش خریدهای آینده باشید.

برای خوانندگان خود آسان کنید تا محتوای خود را با شبکه دوستان خود به اشتراک بگذارند:

شما باید مطمئن باشید که دکمه اشتراک گذاری فیس بوک را در بالای همه پست های خود قرار می دهید. این یک مرحله اضافی است و زمان بیشتری می برد، اما قطعاً برای شما تفاوت ایجاد می کند.

باید به خاطر داشته باشید که پروفایل‌های رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی باید متفاوت، با محلی‌سازی خاص منطقه مورد استفاده قرار گیرند. درباره اعضای مختلف مخاطبان خود بیاموزید و سایت خود را برای آنها شخصی سازی کنید. عنصر منحصر به فرد باعث می شود مشتریان بیش از یک بار احساس ارتباط و بازگشت کنند.

از این نکات برای برنامه ریزی کمپین بازاریابی رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید و یک حضور آنلاین قوی برای کسب و کار خود ایجاد کنید و رقبای خود را شکست دهید. با روندهای جدید به روز باشید و از امتحان چیزهای جدید دریغ نکنید.

خدمات سئو سایت | سئو سایت وردپرس | آرتاکد نیلو بلاگ...
ما را در سایت خدمات سئو سایت | سئو سایت وردپرس | آرتاکد نیلو بلاگ دنبال می کنید

برچسب : بازاریابی اینترنتی , سئو ,سئو سایت , دیجیتال مارکتینگ , بازاریابی رسانه اجتماعی, نویسنده : amirpedram بازدید : 106 تاريخ : سه شنبه 15 شهريور 1401 ساعت: 13:24